Hvilken flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2012

smokin

Vi har været glade for ticket to heaven 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

132319

Jeg sværger udelukkende til Ver de Terre. Både når det handler om regntøj, vinterjakker og flyverdragter.

Anmeld

8. september 2012

K&S

trunte89 skriver:

Hej.
Jeg skal til at ha købt en flyverdragt til min datter på 4,5 år, men jeg ved ikke hvilken en det skal være.

Så jeg håber, at I måske kan hjælpe?

Sidste år, havde vi en fra Alphine (Bilka) og en fra en sportsbutik ( kan ikke huske om den hed Color Kids eller noget i den stil, men de gik begge i stykker på knæene i syningerne, så dem vil jeg ikke have igen.

Hvad er jeres erfarringer til de lidt større børn? den skal jo holde varm og tør, og ikke blive for våd og tung. Og så gør det self ikke noget hvis den også er lidt pæn at se på

Har egentligt kun haft kig på de her 3 mærker, men skriv endelig gerne andre foreslag

Anton er godt nok kun 2 år, men vi havde Mikk Line sidste år og har købt det igen i år - vi var fuldt ud tilfredse, han var aldrig kold og man kunne slet ikke se slid på den, selvom han var ude og lege hver dag

Anmeld

8. september 2012

trunte89

mange tak for svarene

Anmeld

8. september 2012

trunte89

K&S skriver:

Anton er godt nok kun 2 år, men vi havde Mikk Line sidste år og har købt det igen i år - vi var fuldt ud tilfredse, han var aldrig kold og man kunne slet ikke se slid på den, selvom han var ude og lege hver dag

havde vidst også mikkline de første par år, og de var fine. kan godt være, at det er det jeg skal prøve igen.

Anmeld

8. september 2012

Mama2980

Begge mine piger havde molo vinterjakker sidste år, men de var rigtig tynde og de frøs altid i dem, så ved ikke om jeg tør begive mig ud i deres flyverdragter i år..

Anmeld

8. september 2012

trunte89

Mama2980 skriver:

Begge mine piger havde molo vinterjakker sidste år, men de var rigtig tynde og de frøs altid i dem, så ved ikke om jeg tør begive mig ud i deres flyverdragter i år..

nej det kan jeg da godt forstå så. synes godt nok, at det er svært at vælge.

Anmeld

8. september 2012

Pige2009

trunte89 skriver:

Super. det var også umildbart den jeg var mest hug på.

Anmeld

8. september 2012

EnGodMor

Dem der er i bilka kataloget for næste uge til 299 de er fantastiske.

Anmeld

9. september 2012

Annasside

Der er mange faktorer at tage stilling til når man vælger flyverdragt. Det kan være økonomi, størrelse på barnet, vandsøjletrykket, barnets udeliv i institution osv. Det kan være en rigtig god ide at læse  Guide til køb af flyverdragt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.