Spooky billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2012

Maise86

Janni. skriver:

Jeg kan altid bruge en ekstra hånd hvis den ellers kan gå til hånde  haha!!

Kan du genkende hånden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

Clisolka

Spooky 

Anmeld

7. september 2012

Janni.

Maise86 skriver:

Kan du genkende hånden?

Nææh den er for stor til at være min søns, og den minder ikke om min kærestes.. 

Anmeld

7. september 2012

Janni.

Babymor2010 skriver:

Spooky 

Åh yeah 

Anmeld

7. september 2012

BellaT

Har du kigget dine billeder på mobilen igennem? Altså om nogen på et billede har den hånd? Så kunne billederne være rodet sammen oveni hinanden.

Hvis ikke........... Så yyiiaaks!

Anmeld

7. september 2012

Janni.

BellaT skriver:

Har du kigget dine billeder på mobilen igennem? Altså om nogen på et billede har den hånd? Så kunne billederne være rodet sammen oveni hinanden.

Hvis ikke........... Så yyiiaaks!

Det er ikke noget jeg genkender. Og der ser ikke ud til at være uorden i billederne eller kameraet. Har blitset løs sidenhen fordi jeg tænkte der kunne være en fejl i mobilen. 

Men kan ikke finde ud hvor den hånd er fra 

Anmeld

7. september 2012

BellaT

Janni. skriver:

Det er ikke noget jeg genkender. Og der ser ikke ud til at være uorden i billederne eller kameraet. Har blitset løs sidenhen fordi jeg tænkte der kunne være en fejl i mobilen. 

Men kan ikke finde ud hvor den hånd er fra 

!  !!!!!!!!!!

Anmeld

7. september 2012

4xGreve

Janni. skriver:

Har det sådan set okay med det. Tak fordi du spørger.  Har før oplevet underlige ting, dog er denne da ret mystisk. 

Jeg er meget overtroisk men heldigvis har jeg en mand der holder mig nede på jorden og søger for at det hele kan forklars på den ene eller anden måde, eller var jeg skræmt hele tiden og turede knap nok kigge på mit eget spejlbillede  

Og det var da så lidt  En ting er at man oplever en uforklarlig ting en anden ting er hvordan man reger på den og syntes deter flot du tager det så koldtog roligt

Anmeld

7. september 2012

Camilla <3

Det er godt nok spooky. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.