Spooky billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2012

4xGreve

Janni. skriver:

Kiggede altså også en ekstra gang da jeg så hånden 

jeg troede først du have fusket med billedet men ud fra hvad du skriver lyder det jo ikke til det også tænkte jeg bare arrgh hjælp flygt hehe

hvordan har du det efter din spooky opdagelse??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

SAL

Janni. skriver:

Jeg sad og legede med kameraet i min tlf. Den kunne tage billeder på en sjov måde, så det skulle jo prøves, måske kunne det være nyttigt engang med tiden. 

Men altså frem kom dette billede.. Læg mærke til hånden i venstre side af billedet, og ingen mennesker på billedet.. Ret underligt. 

Hvordan kan du skrive "ret underligt" med efterflg. en smiley som denne GISP det er da for uhyggeligt...Jeg skulle eddermame godt nok få rumpetten ud af den stue ASAP!!!!

Anmeld

7. september 2012

Janni.

4xGreve skriver:

jeg troede først du have fusket med billedet men ud fra hvad du skriver lyder det jo ikke til det også tænkte jeg bare arrgh hjælp flygt hehe

hvordan har du det efter din spooky opdagelse??

Har det sådan set okay med det. Tak fordi du spørger.  Har før oplevet underlige ting, dog er denne da ret mystisk. 

Anmeld

7. september 2012

Janni.

SAL skriver:

Hvordan kan du skrive "ret underligt" med efterflg. en smiley som denne GISP det er da for uhyggeligt...Jeg skulle eddermame godt nok få rumpetten ud af den stue ASAP!!!!

Tjaeh ved ikke hvorfor jeg valgte den smiley, men jo kiggede da lige omkring i stuen en ekstra gang, før jeg forlod stuen et øjeblik. 

Anmeld

7. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvor kom den hånd fra?  Hvor mystisk!

Anmeld

7. september 2012

SAL

Janni. skriver:

Tjaeh ved ikke hvorfor jeg valgte den smiley, men jo kiggede da lige omkring i stuen en ekstra gang, før jeg forlod stuen et øjeblik. 

Jeg blev bare meget forundret over at du kunne tage så let på det - det var det jeg mente med smileyen Jeg ville blive vildt bange hvis jeg fik den oplevelse....har Í mærket noget til andet i Jeres hus??

Anmeld

7. september 2012

Janni.

rikkeregnbue skriver:

Hvor kom den hånd fra?  Hvor mystisk!

Jeg ved virkelig ikke hvor den kommer fra. Det er altså ret underligt. 

Anmeld

7. september 2012

Janni.

SAL skriver:

Jeg blev bare meget forundret over at du kunne tage så let på det - det var det jeg mente med smileyen Jeg ville blive vildt bange hvis jeg fik den oplevelse....har Í mærket noget til andet i Jeres hus??

Nej har ikke oplevet noget i dette hus. Men oplevede underlige ting da jeg boede sammen med ham der nu er min eks-kæreste. 

Så som hunden der stod op af "noget/nogen" i luften uden man kunne se der var "noget/nogen" dér. Og hunden logrede vildt glad og slikkede på et eller andet som for mig bare var luft. 

Anmeld

7. september 2012

Wimmie

Janni. skriver:

Jeg sad og legede med kameraet i min tlf. Den kunne tage billeder på en sjov måde, så det skulle jo prøves, måske kunne det være nyttigt engang med tiden. 

Men altså frem kom dette billede.. Læg mærke til hånden i venstre side af billedet, og ingen mennesker på billedet.. Ret underligt. 

Måske var der bare nogen der mente at du trængte til en ekstra hånd, høhø... 

(men ja...mystisk)

Anmeld

7. september 2012

Janni.

Wimmie skriver:

Måske var der bare nogen der mente at du trængte til en ekstra hånd, høhø... 

(men ja...mystisk)

Jeg kan altid bruge en ekstra hånd hvis den ellers kan gå til hånde  haha!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.