Har fået et gylpebarn.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2012

Faith

Kvist skriver:

Det samme med Albert.. Han gylpede også rigtig meget da han var lille.. Det blev også bedre da han var en 4 mdr og begyndte på andet føde.. Da han var 6 mdr var han helt gylpefri.. 

Åh så er der "kun" 3 måneder igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

Finemoar<3

Faith skriver:

Håber osse meget det blir bedre når han starter på grød

Nogle gange gad jeg godt have 10 arme, så kunne man alt hehe..

Hvornår må man egenligt starte på grød?

Anmeld

7. september 2012

Faith

Josefine<3 skriver:

Nogle gange gad jeg godt have 10 arme, så kunne man alt hehe..

Hvornår må man egenligt starte på grød?

Ja er du gal hvor ville det være skønt

Det må man når de er 4 måneder. Med tvillingerne startede vi stille og roligt op med majs- og hirsegrød med lidt frugtmos blandet i.

Anmeld

7. september 2012

Finemoar<3

Faith skriver:

Ja er du gal hvor ville det være skønt

Det må man når de er 4 måneder. Med tvillingerne startede vi stille og roligt op med majs- og hirsegrød med lidt frugtmos blandet i.

Det kunne det nemlig!!

Okay, tak for svaret Glæder mig til grød - harhjemlig kørt at det aftager en smule med gylpen når de får mere "fast" føde

Anmeld

7. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min søn gylpede også rigtig meget. Der kom en hel sø ud, hver gang han havde spist.

I sidste uge foreslog min veninde, at jeg kunne skære laktose ud af min kost, da det måske kunne hjælpe. Han er nu på 3. dag uden gylp (han er 6 mdr)

Anmeld

8. september 2012

K&S

Faith skriver:

Og nej hvor jeg synes det er belastende!

Jeg lyver ikke når jeg siger at jeg skifter tøj på ham 10 gange om dagen. Hver gang han har fået en ren dragt på, ja så gylper han da lige på den. Mega irriterende. Og smadder synd for ham, for det må da være utrolig ubehageligt.

Han er 12 uger nu og synes ikke rigtig det bliver bedre.

Andre med gylpebørn som kan berolige mig med at det går over?

Anton gylpede også rigtig meget, men det blev bedre, da han begyndte at få andet end mælk :-) 

Anmeld

8. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ida har også været gylpebarn. Ammer du?? Hvis ikke....

Herhjemme virkede det at holde lidt flere pauser under flasken. Sådan så hun lige kunne nå, at sluge det hun havde i munden. Ida var nemlig meget grådig og slugte hendes mad i sig, for tænk hvis ikke hun måtte få mere når jeg tog den

Så flere pauser virkede herhjemme.

Ellers kan jeg trøste med, at da vi startede op på grød osv. der stoppede gylpen. Nu (7½ mdr) er det meget sjældent at hun gylper..

Anmeld

8. september 2012

2babygirls

Faith skriver:

Og nej hvor jeg synes det er belastende!

Jeg lyver ikke når jeg siger at jeg skifter tøj på ham 10 gange om dagen. Hver gang han har fået en ren dragt på, ja så gylper han da lige på den. Mega irriterende. Og smadder synd for ham, for det må da være utrolig ubehageligt.

Han er 12 uger nu og synes ikke rigtig det bliver bedre.

Andre med gylpebørn som kan berolige mig med at det går over?

hagesmække hjalp RIGTIG meget på tøjvasken her!!!!!

det blev bedre da vi begyndte på grød ved 4 mdr, men stoppede først rigtig da hun var næsten 1 år
men det kan jo være forskelligt fra barn til barn!!!

Anmeld

8. september 2012

anne2009

Hej.

Vil ikke bekymre dig, men min datter, gylpede (stort) til 9 mdr. Surt der var bare ikke noget at gøre, derfor tog hun heller ikke meget på i vægt.

Anmeld

8. september 2012

Sujan

Hej.. puha kan godt være hårdt med gylpebarn.. har du snakket med SP eller læge om det??

En fra min mødregruppe har også et gylpe barn. Hun får medicin for det og det hjalp meget.. hun var i forvejen lidt lille, så ved ikke om det også var derfor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.