Har fået et gylpebarn.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.336 visninger
19 svar
0 synes godt om
7. september 2012

Faith

Og nej hvor jeg synes det er belastende!

Jeg lyver ikke når jeg siger at jeg skifter tøj på ham 10 gange om dagen. Hver gang han har fået en ren dragt på, ja så gylper han da lige på den. Mega irriterende. Og smadder synd for ham, for det må da være utrolig ubehageligt.

Han er 12 uger nu og synes ikke rigtig det bliver bedre.

Andre med gylpebørn som kan berolige mig med at det går over?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

Finemoar<3

Faith skriver:

Jeg lyver ikke når jeg siger at jeg skifter tøj på ham 10 gange om dagen. Hver gang han har fået en ren dragt på, ja så gylper han da lige på den. Mega irriterende. Og smadder synd for ham, for det må da være utrolig ubehageligt.

Kan ikke sige at det bliver bedre, har en datter på 8 uger som også gylper rigtig meget

Jeg troede at jeg havde meget vasketøj før jeg blev mor, men det havde jeg ikke!

Anmeld

7. september 2012

Giraffen

Faith skriver:

jeg tror desværre ikke som sådan det går over... gylpebørnen i min mødregruppe gylper stadig (ca 6 måneder)Men jeg må sige de er ferme med den stofble, måske kan man også overveje en smæk til ham? det ka måske tage det værste så man ikke skal skifte aaal tøjet hele tiden

Anmeld

7. september 2012

pvejsen

Min den første gylpede i 6 måneder, og det var så meget, at jeg måtte have skiftetøj med til mig selv, når vi var ude. Det stod ud af hende i stråler

Anmeld

7. september 2012

MissTas

Faith skriver:

Annastacia var gylpebarn de første 4 mrd. og det var virkelig meget gylp hun kom med, men der er desværre ikke så meget at gøre ved det, så længe de tager på som de skal. Hendes gylpen forsvandt da hun kom over på to måltider grød om dagen, da hun var ca. 4,5 mrd og har ikke gylpet siden.. nu er hun så næsten 7 mrd og får også en del anden mad men det skal nok gå over

Anmeld

7. september 2012

Kvist

Det samme med Albert.. Han gylpede også rigtig meget da han var lille.. Det blev også bedre da han var en 4 mdr og begyndte på andet føde.. Da han var 6 mdr var han helt gylpefri.. 

Anmeld

7. september 2012

Faith

Josefine<3 skriver:

Kan ikke sige at det bliver bedre, har en datter på 8 uger som også gylper rigtig meget

Jeg troede at jeg havde meget vasketøj før jeg blev mor, men det havde jeg ikke!

Det er latterligt så meget vasketøj børn producerer. Har 2 på 2 år og en på 12 uger og vaskemaskinen kører nærmest i døgndrift!

Anmeld

7. september 2012

Faith

Giraffen skriver:

jeg tror desværre ikke som sådan det går over... gylpebørnen i min mødregruppe gylper stadig (ca 6 måneder)Men jeg må sige de er ferme med den stofble, måske kan man også overveje en smæk til ham? det ka måske tage det værste så man ikke skal skifte aaal tøjet hele tiden

6 måneder!!! Armen altså

Vi er storforbrugere af stofbleer og smække, men på en eller anden måde får han altid ramt ved siden af smækken og ned af sig selv (eller mig). Han er skisme ferm til det der gylperi.

Anmeld

7. september 2012

Faith

pvejsen skriver:

Min den første gylpede i 6 måneder, og det var så meget, at jeg måtte have skiftetøj med til mig selv, når vi var ude. Det stod ud af hende i stråler

Det samme her!

Men han tager fint på, så noget må han jo holde i sig

Anmeld

7. september 2012

Faith

MissTas skriver:

Annastacia var gylpebarn de første 4 mrd. og det var virkelig meget gylp hun kom med, men der er desværre ikke så meget at gøre ved det, så længe de tager på som de skal. Hendes gylpen forsvandt da hun kom over på to måltider grød om dagen, da hun var ca. 4,5 mrd og har ikke gylpet siden.. nu er hun så næsten 7 mrd og får også en del anden mad men det skal nok gå over

Håber osse meget det blir bedre når han starter på grød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.