Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Haha, jeg er så bange for at det der bliver mig...... Jeg er frygtelig til at hapse en masse ting, MEN jeg sætter dem altid på plads igen! Sparegenet siddet tykt i mig, efter at have fyldt min opsparings i to år. NU er det slut, og jeg har endelig LOV til at bruge penge igen. Stakkels min pengepung
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HeidiØ skriver: Hahaha klassiker!! Fedt du har en forstående mand .. eeeelsker osse de der rodehylder.. og netto HAR altså bare de bedste!
Hahaha klassiker!! Fedt du har en forstående mand .. eeeelsker osse de der rodehylder.. og netto HAR altså bare de bedste!
Self er han forstående.. Hehe, ellers skal jeg nok sætte ham på plads. Haha, ej, han ved jo hvordan kvinder er, og der findes nu altså ikke nogen kur mod det. Ja Netto er de bedste mht. alle de gode varer..
PT skriver: Ved mig er det ikke så meget netto mm som IKEA ! Jeg tror ikke, jeg nogensinde er kommet ud uden at betale mindst 1500 kr
Ved mig er det ikke så meget netto mm som IKEA ! Jeg tror ikke, jeg nogensinde er kommet ud uden at betale mindst 1500 kr
Årh, du må ikke sige ordet Ikea, jeg går helt i banjo !
Jeg ELSKER Ikea..
Dinna88 skriver: Haha, jeg er så bange for at det der bliver mig...... Jeg er frygtelig til at hapse en masse ting, MEN jeg sætter dem altid på plads igen! Sparegenet siddet tykt i mig, efter at have fyldt min opsparings i to år. NU er det slut, og jeg har endelig LOV til at bruge penge igen. Stakkels min pengepung
Puha, ja stakkels din pung nu..
Jeg står også lige og tænker, kan jeg ikke godt undvære det, ligger det på plads igen, men efter lidt tid så ligger det i kurven alligevel..
Camillamuz skriver: Puha, ja stakkels din pung nu.. Jeg står også lige og tænker, kan jeg ikke godt undvære det, ligger det på plads igen, men efter lidt tid så ligger det i kurven alligevel..
Det skal nok blive hårdt Haha, godt lide at du fortryder.. og så fortryder at du fortrød
Dinna88 skriver: Det skal nok blive hårdt Haha, godt lide at du fortryder.. og så fortryder at du fortrød
Haha, det gør jeg tit..
Det er hårdt at være kvinde til tider.
Camillamuz skriver: Tror de fleste kvinder kan nikke genkendelse til dette, har netop været i Netto, for at hente to liter fløde til vores flødekartofler som vi skal have til aften.. Jeg ender så med at tilbringe 50min i Netto, med to kurve fyldt med " Hobbyting, fotoalbum, voksduge plus andre spændende ting!", Kommer op til kassen, med følelsen af at have gjort et godt køb... Så siger den flinke dame ved kassen "376 kr tak.. ".... Shit, tænker jeg, har jeg virkelig brugt så mange penge!?! Kommer så hjem, hvor min mand kommer styrtende ud i køkkenet til mig, " Jeg troede du havde født nede i Netto, siden det tøg så lang tid! - Skulle du ikke bare hente fløde?".... Mens han smiler og ryster på hovedet af alle de ting jeg har med hjem! Ih altså, kender i ikke det hvor man bare finder så mange spændende ting? - Jeg ELSKER simpelthen at kigge på alle de hylder med småting..
Tror de fleste kvinder kan nikke genkendelse til dette, har netop været i Netto, for at hente to liter fløde til vores flødekartofler som vi skal have til aften..
Jeg ender så med at tilbringe 50min i Netto, med to kurve fyldt med " Hobbyting, fotoalbum, voksduge plus andre spændende ting!", Kommer op til kassen, med følelsen af at have gjort et godt køb... Så siger den flinke dame ved kassen "376 kr tak.. ".... Shit, tænker jeg, har jeg virkelig brugt så mange penge!?!
Kommer så hjem, hvor min mand kommer styrtende ud i køkkenet til mig, " Jeg troede du havde født nede i Netto, siden det tøg så lang tid! - Skulle du ikke bare hente fløde?".... Mens han smiler og ryster på hovedet af alle de ting jeg har med hjem!
Ih altså, kender i ikke det hvor man bare finder så mange spændende ting? - Jeg ELSKER simpelthen at kigge på alle de hylder med småting..
Uhhhh jeg kender det SÅ godt !!! Det sker altid for mig sådan noget .. Men hyggeligt er det
Camillamuz skriver: Haha, det gør jeg tit.. Det er hårdt at være kvinde til tider.
JA! Det er jeg enig med dig i!
hi hi, ja hvor jeg dog kender det. mine børn griner altid når der kun står 2 ting på huskesedlen og jeg kommer ud med en mindre vognfuld
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128