Så fik jeg købt 2 liter fløde, til en pris af 376,- kr! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2012

Deaktiveret profil

Tauf skriver:

Jeg skulle lige købe en serie på dvd til min mand i Herning centret, og vupti så havde jeg brugt næsten 500 kr på flere serie og film. Fandt også lige noget ny kage halløj i panduro hobby jeg også var nød til at ha.. Glæder mig til at prøve og lave dem:-):-)

Ej hvor skønt.. Jeg skulle engang også op i det lokale center og hente en skjorte til min kæreste, kom så hjem med shoppeposer med tøj for 2000,- til mig selv. Ups! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

grøn · ært

Haha - jo, sådan er jeg også :-P Og min kæreste ryster også (venligt) tit på hovedet af mig. Og hvis vi er sammen ude og handle prøver han virkelig: "I dag skal vi BARE LIGE ind og hente ... - ik' os' skat?..!!!!" hehe, men det ender altid med at jeg baaare liiiige skal se ;-P

I dag gik jeg i føtex (bare mig og lille fyren) for at hente én mappe, så vi kunne samle alle papirene på bilen. Meeen, jeg endte alligevel med at bruge 380 kr. Forid jeg baaare liige skulle :-P haha. Det er forfærdeligt 

Anmeld

6. september 2012

Ayasmor

Camillamuz skriver:

Ej ja det er også dejligt.. 

Det havde de også masser af idag, da jeg var der.. :-) 

ohh noooo.. skal jo ned og handle i morgen haha. det bliver dyyyyrt

Anmeld

6. september 2012

Deaktiveret profil

grøn · ært skriver:

Haha - jo, sådan er jeg også :-P Og min kæreste ryster også (venligt) tit på hovedet af mig. Og hvis vi er sammen ude og handle prøver han virkelig: "I dag skal vi BARE LIGE ind og hente ... - ik' os' skat?..!!!!" hehe, men det ender altid med at jeg baaare liiiige skal se ;-P

I dag gik jeg i føtex (bare mig og lille fyren) for at hente én mappe, så vi kunne samle alle papirene på bilen. Meeen, jeg endte alligevel med at bruge 380 kr. Forid jeg baaare liige skulle :-P haha. Det er forfærdeligt 

Haha, den der sætning "Jeg skal bare liiiiige! Den er også flittig brugt her hos os.. 

Anmeld

6. september 2012

Deaktiveret profil

Ayasmor skriver:

ohh noooo.. skal jo ned og handle i morgen haha. det bliver dyyyyrt

Haha, God tur så.. 

Altså vores netto var fyldt med det.. 

Anmeld

6. september 2012

Snartmortil3

Hahahaha synes godt om

Anmeld

6. september 2012

LMX

Kender jeg også ALT for godt.

Anmeld

6. september 2012

Viventerjer

Camillamuz skriver:

Tror de fleste kvinder kan nikke genkendelse til dette, har netop været i Netto, for at hente to liter fløde til vores flødekartofler som vi skal have til aften.. 

Jeg ender så med at tilbringe 50min i Netto, med to kurve fyldt med " Hobbyting, fotoalbum, voksduge plus andre spændende ting!", Kommer op til kassen, med følelsen af at have gjort et godt køb... Så siger den flinke dame ved kassen "376 kr tak.. ".... Shit, tænker jeg, har jeg virkelig brugt så mange penge!?!

Kommer så hjem, hvor min mand kommer styrtende ud i køkkenet til mig, " Jeg troede du havde født nede i Netto, siden det tøg så lang tid! - Skulle du ikke bare hente fløde?".... Mens han smiler og ryster på hovedet af alle de ting jeg har med hjem! 

Ih altså, kender i ikke det hvor man bare finder så mange spændende ting? - Jeg ELSKER simpelthen at kigge på alle de hylder med småting..

Jeg har det på samme måde

Anmeld

6. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Haha! Ja... Det er meget dyrt at handle, ALTID

I går var jeg inde på hm.com for liiiiiiiige at købe et par bukser til mig. Endte med at købe 5 par nye bukser til Ida og 1 par bukser til mig, 2 trøjer til mig og 4 trøjer til Ida.

Så kom jeg liiiiiiiiige til at gå ind på en anden hjemmeside og fik lige købt nogle savlesmække til Ida også..

ALTSÅ

Anmeld

6. september 2012

HeidiØ

Camillamuz skriver:

Tror de fleste kvinder kan nikke genkendelse til dette, har netop været i Netto, for at hente to liter fløde til vores flødekartofler som vi skal have til aften.. 

Jeg ender så med at tilbringe 50min i Netto, med to kurve fyldt med " Hobbyting, fotoalbum, voksduge plus andre spændende ting!", Kommer op til kassen, med følelsen af at have gjort et godt køb... Så siger den flinke dame ved kassen "376 kr tak.. ".... Shit, tænker jeg, har jeg virkelig brugt så mange penge!?!

Kommer så hjem, hvor min mand kommer styrtende ud i køkkenet til mig, " Jeg troede du havde født nede i Netto, siden det tøg så lang tid! - Skulle du ikke bare hente fløde?".... Mens han smiler og ryster på hovedet af alle de ting jeg har med hjem! 

Ih altså, kender i ikke det hvor man bare finder så mange spændende ting? - Jeg ELSKER simpelthen at kigge på alle de hylder med småting..

Hahaha klassiker!! Fedt du har en forstående mand .. eeeelsker osse de der rodehylder.. og netto HAR altså bare de bedste!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.