Jeg har testet ups

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2012

Ønskebarnet

Syntes også det er lidt svært det med hvor langt man er henne når det er frys....så ved kun jeg havde 1 mens dag d 10 sep og testdag d 11 sep.

Da jeg fik taget æg ud i sin tid dyrkede de dem 3 dage hvor de så var 8 cellet....de kom på frys samme dag.

Om mandagen tog de dem op hvor de delte sig...tirsdag delte de sig igen lige inden jeg fik dem op....sååå æggene er jo længere fremme end min krop er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

Musse21

Ønskebarnet skriver:

Nope jeg er i stimuleret fryseforsøg så de ting jeg får kan ikke give en positiv test....så ingen æl sprøjte osv til mig .

Søndag startede jeg med lidt niv i underlivet...troede det var fordi vi var til polterabend øm lørdagen så havde gået meget....mandag begyndte mine bryster at være lidt ømme og syntes også jeg tit var sulten (når jeg så sku spise kunne jeg ikke)...i dag kunne jeg bare æde en ko for er non stop sulten...mine bryster er mere ømme og er total homonella  

Ej hvor dejligt for jer

Har selv meget spændte bryster og en voldsom sult selvom jeg lige har spist Har test dag på Onsdag og dette er første IVF forsøg

Anmeld

6. september 2012

miig1989

Tillykke !

Anmeld

8. september 2012

Ønskebarnet

Tror vist ikke der er tvivl mere for begge streger poppper op inden 30 sek og de er næsten ens nu .

Tak piger

Anmeld

8. september 2012

Miss Church

Ønskebarnet skriver:

Tror vist ikke der er tvivl mere for begge streger poppper op inden 30 sek og de er næsten ens nu .

Tak piger

Hurra!  Hvor er det fantastisk for jer!

Mange gange tillykke, endnu engang  

Anmeld

8. september 2012

LMX

Det er jo fantastisk!

TILLYKKE

Anmeld

8. september 2012

tarkoflen

Ønskebarnet skriver:

Tak piger

Jubiiiii hvor er det fedt for jer! Kæmpe tillykke med de fine test

Anmeld

8. september 2012

Ønskebarnet

Sådan ser de ud nu.....den fra i dag har jeg så ikke lige fået på dette billede

Endnu engang tak skønne tøser

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. september 2012

Camillos

Ønskebarnet skriver:

Tak piger

JUBBBI HVOR FANTASTISK!  NU SKAL DET LYKKES

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.