Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvor mange æg har du fået lagt op?? For med en så tydelig test så meget før test-tid, kunne det jo måske være tegn på at der var mere end en lille spire...
Forsigtigt tillykke ..
Jeg har fået 2 smukke igloæg tilbage i hulen....så mit gæt er også at der kunne være mere end en der har valgt at blive ....men det tager vi i stiv arm.
Nu må vi se mandag hvordan testen er
Ønskebarnet skriver: Jeg har fået 2 smukke igloæg tilbage i hulen....så mit gæt er også at der kunne være mere end en der har valgt at blive ....men det tager vi i stiv arm. Nu må vi se mandag hvordan testen er
Hvornår har du testdag? Var det om en uge?
Spændende om der ligefrem er to derinde
Jeg har testdag på tirsdag .....sidst jeg var gravid testede jeg positiv 3+4 men havde så heller ikke testet før den dag
Ønskebarnet skriver: Jeg har testdag på tirsdag .....sidst jeg var gravid testede jeg positiv 3+4 men havde så heller ikke testet før den dag
Den er da super flot den der streg
for at det bedste. Held og lykke
Tillykke
Musse21 skriver: Stort tillykke med det har du haft nogle tegn på graviditet inden den positive test Lige et andet spørgsmål når mån får fryseæg på får man så ingen homoner inden ÆO?
Stort tillykke med det har du haft nogle tegn på graviditet inden den positive test Lige et andet spørgsmål når mån får fryseæg på får man så ingen homoner inden ÆO?
Nope jeg er i stimuleret fryseforsøg så de ting jeg får kan ikke give en positiv test....så ingen æl sprøjte osv til mig .
Søndag startede jeg med lidt niv i underlivet...troede det var fordi vi var til polterabend øm lørdagen så havde gået meget....mandag begyndte mine bryster at være lidt ømme og syntes også jeg tit var sulten (når jeg så sku spise kunne jeg ikke)...i dag kunne jeg bare æde en ko for er non stop sulten...mine bryster er mere ømme og er total homonella
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128