Min datter vil hellere have sin far end sin mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.518 visninger
20 svar
0 synes godt om
5. september 2012

Anonym trådstarter

...ja og det gør mig ked af det.

Altså når min datter og jeg er alene sammen er der ingenting, men så snart farmand er hjemme er det KUN ham der skal gøre alle tingene, jeg må ikke gøre nogle ting, ja jeg skal bare gå som hun siger.

Hun er to år, jeg er studerende og hendes far arbejder. Det vil sige det altid er mig der aflevere og henter hende fra vuggestue, og så hygger vi os lidt indtil far kommer hjem og så er jeg bare nul og nix. I starten tænkte jeg det gik over, men nu har det snart været længe og jeg blev ked af det her til aften, da hun ikke ville sige godnat.

Nogle der har oplevet noget lignene? Ved virkelig ikke hvad jeg gør galt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

Nessie

Anonym skriver:

Altså når min datter og jeg er alene sammen er der ingenting, men så snart farmand er hjemme er det KUN ham der skal gøre alle tingene, jeg må ikke gøre nogle ting, ja jeg skal bare gå som hun siger.

Hun er to år, jeg er studerende og hendes far arbejder. Det vil sige det altid er mig der aflevere og henter hende fra vuggestue, og så hygger vi os lidt indtil far kommer hjem og så er jeg bare nul og nix. I starten tænkte jeg det gik over, men nu har det snart været længe og jeg blev ked af det her til aften, da hun ikke ville sige godnat.

Ja, vi oplever det samme, bare omvendt.

Vores søn er snart 3 og det er KUN mor der duer.

Jeg regner med at det går over en gang, men det er selvfølgelig svært at sige hvor lang tid den periode varer.

Herhjemme er stress en del af skylden. Far er syg, og har ikke det store overskud, så måske er det derfor det kun er mor der skal gøre alt.
Der er ingen problemer når de er alene hjemme

Anmeld

5. september 2012

Angelspot

Anonym skriver: