Anonym skriver:
Kære alle!
Åh, jeg har virkelig et problem med mine forældre...Har altid vidst at de er utrolige gammeldags og meget traditionelle! Så flere gange har de udtrykt fremmedhad - ja overfor ikke-danske men osse i forhold til homoseksuelle...De kalder ikke-danskere for "perkere" og synes at homoseks. er "ulækkert"...Jeg selv er helt modsat - respektere alle uanset farve og seksualitet! Jeg ønsker at sige til dem at jeg ikke vil høre på det - og at de ALDRIG skal tale sådan overfor mine børn! Jeg synes det er så grimt og ikke mindst pinligt at have forældre med sådanne holdninger! Hvordan pokker skal jeg gribe det an?
Mine forældre er nøjagtig ligesådan

Vi var i bonbonland med dem sidste år, og neeej hvor min mand og jeg synes de var direkte pinlige.. På et tidspunkt gik der en stor tyrkerfamilie (eller hvad de var) forbi os og min stedfar siger: hold kæft hvor ser det sort ud, er der mon lige klækket en hel rede?!
Jeg sagde til ham, at det gad jeg altså ik høre på, når mine børn var i nærheden..
Han tænker aldrig før han taler og er ligeglad med om dem han taler om, står lige ved siden af ham

Jeg føler mig også bare SÅ meget klogere end dem, for jeg er heller ik som mine forældre er!!
Anmeld