Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mussen2 skriver: Hvilke andre debatsider bruger du?Elsker baby.dk, men kunne godt bruge lidt variation engang i mellem, men kender ikke nogen er kan hamle op med babySå hvad bruge I?
Hvilke andre debatsider bruger du?Elsker baby.dk, men kunne godt bruge lidt variation engang i mellem, men kender ikke nogen er kan hamle op med babySå hvad bruge I?
www.4babies.dk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er mest aktiv på Ungmor.dk, men er begyndt at blive mere aktiv herinde på det seneste.
Kan rigtig godt li' ungmor, men syntes efterhånden der er mere aktivitet herinde.
Jeg er mest aktiv inde på Jubii debatten.
Derudover bruger jeg slyngebarn en smule samt et par private fora.
LouiseRH skriver: jeg sværger til baby.dk og gider ikke noget andet
jeg sværger til baby.dk og gider ikke noget andet
Enig! Haha
Ligesom at alt herinde ikke handler om baby, så er hestegalleri.dk (mener jeg!) en ret god side hvad angår debatter. Jeg ved det KUN fordi jeg meget ofte ender på den side, når jeg laver en google søgning
Chancen skriver: Jeg er mest aktiv på Ungmor.dk, men er begyndt at blive mere aktiv herinde på det seneste. Kan rigtig godt li' ungmor, men syntes efterhånden der er mere aktivitet herinde.
Welcome to the dark side! MUHAHAHA.. Ej fnis.
jeg er herinde (Nu) og så har jeg været på Ungmor i nogle år nu..
rikkeregnbue skriver: Welcome to the dark side! MUHAHAHA.. Ej fnis.
hahaha! Tak ..
Der er bare en del mere aktivitet herinde, og så bliver man altså mere og mere afhængig.
Chancen skriver: hahaha! Tak .. Der er bare en del mere aktivitet herinde, og så bliver man altså mere og mere afhængig.
Jeg er helt enig...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128