Andre debatsider...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2012

Mussen2

Moderator skriver:

Det må I gerne.

Vi håber naturligvis at jeres ligger her.

Det eneste vi ikke gerne ser, at I bruger baby.dk til at 'fiske' brugere til et andet site. Men at snakke om, hvor man ellers holder til - der er frit slag.

Fortsat god debat.

Dejligt, jeg er sikker på at intet slår baby og dets brugere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

An&Jo

Mussen2 skriver:

Hvilke andre debatsider bruger du?

Elsker baby.dk, men kunne godt bruge lidt variation engang i mellem, men kender ikke nogen er kan hamle op med baby

Så hvad bruge I?

inden jeg fandt den her side var jeg MEGET aktiv på libero.dk men synes at den her side er den bedste..

jeg har også prøvet min-mave, ungmor.dk osv men ingen kan hamle op med baby, jeg elsker notifikations muligheden så man kan se man har fået svar, det gør at man ikke skal bruge en masse spild tid på at lede rundt i diverse indlæg for at finde det man har skullet have svar på..

Anmeld

5. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg har prøvet min-mave og libero, tror jeg , men de er så forvirrende at bruge, at jeg gav op efter meget kort tid.

Baby.dk har et fantastisk lay-out, som jeg endnu ikke har set nogen andre sider kunne hamle op med, og jeg vil helst kunne finde rundt, når jeg besøger et site

Anmeld

5. september 2012

Benjamins'mor

Jeg har en profil på babygalleri, min-mave og en anden, men fandt dem først længe efter baby.dk så de er for "anderledes"

Anmeld

5. september 2012

MorDk

Jeg har en bruger på Babyklar.dk og på min-mave.dk men bruger ikke siderne...

Da jeg var gravid med min søn var det primært Min-mave.dk jeg benyttede mig af... men jeg kan meget bedre lide Baby.dk Derfor er jeg her.

Anmeld

5. september 2012

emsaroto

Jeg sidder her på Baby og på ungmor. 

Det svinger virkelig meget med hviklen jeg er mest på. Kommer meget an på hvad der er oppe i debatten. 

Anmeld

5. september 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mussen2 skriver:

Dejligt, jeg er sikker på at intet slår baby og dets brugere

Dejligt!

Anmeld

5. september 2012

Chamomile

Jeg opholder mig mest her på baby og på babyfusser.com

Anmeld

5. september 2012

BabyMus

Helt klart mest her! Hvis jeg er inde på andre sider, er det mere hvis jeg har søgt på et emne på google og der så kommer resultater frem fra en af de andre babysider.

Men jeg har det på samme måde, nu kender jeg denne side og andre virker lidt uoverskuelige når man nu har lært denne at kende. (:

Hvis der skal tales navne er det helt klart www.navnesnak.dk

Anmeld

5. september 2012

M&N

Jeg bruger kun baby.dk (meget afhængig) samt min-mave.dk  

Grunden til jeg bruger min-mave.dk er på grund af der er mere aktivitet i terminsgrupperne derinde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.