Den lykkelige skriver:
Jeg er desværre på kontanthjælp.. vil vildt gerne have en kortorelevplads, men der er intet ledig og meget få stillinger her hvor jeg bor :-( har været det siden januar så nu skal jeg igang med en virksomhedspraktik siger de her på jobcenteret.. Skal selv ud og søge idag..
Er der nogle som har prøvet det? Hvordan foregik det??
Jeg var det for nogle måneder siden og var rigtig godt

Jeg kunne både selv søge efter noget og så satte de en jobkonsulent igang også. Jeg havde en samtale med hende på Faxe kommune, hvor jeg fortalte om mine drømme og hvad jeg gerne vil arbejdsmæssigt.. Så gik der et par dage, hvor hun så ringede til mig og sagde jeg sku til samtale om et par timer.. Jeg var jo så heldigvis hjemme!
Hun spurgte oveni købet om jeg ku tage bus/tog eller om hun sku hente mig, så det gjorde hun.. Service må man sige

Samtalen var hos en stor planteskole og efter et stykke tid fik jeg svar: jeg fik det

Jeg startede med 4 uger og de forlængede så i to uger med mig..
Var rigtig glad for at være der og de var glade for mig

Fik en kanon anbefaling derfra og takket være cheferne, fik jeg læreplads et andet sted
Jeg havde spurgt om elevplads hos Thymes, men de havde for mange elever i forvejen, men de ville gerne ha haft mig ellers sagde de..
Anmeld