Hvor mange timers søvn får DU ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2012

B&J

mellem 7-8timer men kan sagtens sove 9-10 timer men så skal jeg så sent i seng men det gør ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

3rollinger

Jeg sover mellem 5-7 timer og sjaeldendt sammenhaengende. Men saa skal jeg altsaa ogsaa sove middagslur enten loerdag eller soendag for at fungere hele ugen. Ellers er jeg bare traet traet traet. Men faar jeg min middagslur én eller to gange i weekenden, saa koerer det fint.

Anmeld

5. september 2012

modesty

Maja_4000 skriver:

Efter jeg er begyndt at arbejde "rigtigt" , er jeg bare mega træt .. Det er jo selvfølgelig fordi det hele er nyt osv. men nok også fordi jeg sover alt for lidt

Derfor denne afstemning Ren nysgerrighed Hehe

Min dreng startede i vuggestue for to uger siden og jeg begyndte at arbejde dagen efter han var kørt ind.

På en RIGTIG god nat får jeg 6 timer i streg (han vågner kl. 5). En typisk nat er dog som i nat:

Jeg sover kl. 23. Kl. 3:30 bliver jeg vækket af bebs der græder. Jeg bruger 10 minutter på at få ham til at falde i søvn igen. 20 min. efter vågner han igen og jeg tager ham ind i min seng, hvor han sover en time til og vågner kl. 5. Og den time mellem 4-5 hvor han ligger ved siden af mig, sover jeg ikke rigtigt.

Og så op til en 8 timers arbejdsdag.

Jeg er så smadret at jeg har svært ved at hænge sammen. Skal have 8-9 timer før jeg er rigtig velfungerende.

Anmeld

5. september 2012

Ciss

4xGreve skriver:

på de punkter kan jeg godt følge dig

dog holder vi herhjemme vores temp. i meget kort snor da Daniella har meget svært ved vi hæver stemmen

Nej, det skal jo ikke gå ud over ungerne  - men jeg mærker i hvert fald på mig selv, at jeg har meget mindre at gå på, hvis det har været en dårlig nat.

Man lærer i hvert fald at sætte pris på sin søvn!

Anmeld

5. september 2012

Thereseh

Maja_4000 skriver:

Efter jeg er begyndt at arbejde "rigtigt" , er jeg bare mega træt .. Det er jo selvfølgelig fordi det hele er nyt osv. men nok også fordi jeg sover alt for lidt

Derfor denne afstemning Ren nysgerrighed Hehe

Min søn på 14 måneder sover endnu ikke igennem, og jeg får nok et sted mellem 5-6 timer om natten  Gaaaaab 

Anmeld

5. september 2012

Den lykkelige

Jeg sover 6-8 timer.. kan tydelig mærke når det kun er 6 timer.. har det bedst med 8..

Anmeld

5. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Generelt får jeg mellem 6 og 7 timers søvn. Dog afbrudt af amning, min datters toiletbesøg mm.

De sidste fire dage har jeg fået 10 min her og 30 min der, der måske adder op til 3 timer sammenlagt pr døgn. Jeg er så træt, at jeg er ved at falde sammen

7-8 timer er optimalt for mig, men det tror jeg ikke, jeg har fået, siden jeg fik min datter. Det kommer nok en dag om ca 18 år

Anmeld

5. september 2012

Benjamins'mor

7-8 timer

Anmeld

5. september 2012

4xGreve

Ciss skriver:

Nej, det skal jo ikke gå ud over ungerne  - men jeg mærker i hvert fald på mig selv, at jeg har meget mindre at gå på, hvis det har været en dårlig nat.

Man lærer i hvert fald at sætte pris på sin søvn!

Ja det gør man nemlig 

Anmeld

5. september 2012

MortilElias2010

Maja_4000 skriver:

Hvad hedder den app? :b
Og du lyder lidt som mig :p hehe

Den hedder: Sleep Cycle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.