Flad mave efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

Kamulla

min bliver aldrig den samme igen.. men har også mange strækmærker = hængevom ... kalder min navle for en trist navle

har trænet meget mave og har formået at få en rigig flot mave og krop igen.. men efter en fødsel skal du ALTID holde det ved lige (trænede sjællent før jeg fik Noah.. nu skal jeg træne konstant bare for at få en mave der mindede om den før)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Ciss

Efter to graviditeter: Maven bliver aldrig som før.

Efter første gang gjorde jeg en god indsats for at træne. Efter anden gang har jeg ikke haft overskud til nogen særlig indsats. Bliver desuden temmelig demotiveret af at se, at jeg ikke har chance uanset....

Anmeld

5. september 2012

kvinde84

HeXeri skriver:

Jeg fik pks og måtte derfor intet i 3 måneder. Og når lægen sagde intet, mente hun også let støvsugning, rengøring og andre sysler som man kunne få tiden til at gå med

Men efter de 3 måneder gik det rigtigt stærkt, da drengen var 5 måneder havde jeg min flade mave igen.

Jeg har ikke rigtigt trænet, løber en gang imellem. Men vi har ingen bil, så jeg cykler og går rigtigt meget, vi bor på 2. sal så der er også en del trapper der skal bestiges.. Og så husker jeg min holdning og mine kernemuskler - som jeg tror er meget vigtigere at bevare, end at træne

Der har du helt ret Mange glemmer at en god holdning, hjælper til med at få en flad mave, både her og nu, og i længden, da man så træner korsetmusklerne uden at man tænker over det 

Jeg er begyndt at træne maven op igen, og jeg laver faktis kun øvelser for muskelkorsettet her i begyndelsen. Det bliver jeg nødt til, da jeg også har gennemgået en nyreoperation for nogle år siden, og efter graviditenen er musklerne i den side næsten ikke eksisterende 

Anmeld

5. september 2012

kvinde84

Kamulla skriver:

min bliver aldrig den samme igen.. men har også mange strækmærker = hængevom ... kalder min navle for en trist navle

har trænet meget mave og har formået at få en rigig flot mave og krop igen.. men efter en fødsel skal du ALTID holde det ved lige (trænede sjællent før jeg fik Noah.. nu skal jeg træne konstant bare for at få en mave der mindede om den før)

Øv bøv  Men jeg kan godt lide at træne, så det går nok alligevel 

Anmeld

5. september 2012

MorDk

Da jeg havde født min søn gik der 6 mdr. så var jeg rigtig pæn slank igen. Ingen strækmærker, lidt løsere i betrækket. Bredere hoftere og lidt større lår.

Denne her gang har jeg fået mange strækmærker og ja tror bare ikke jeg er liiige så heldig denne gang. Men hvad...

Anmeld

5. september 2012

MissTas

kvinde84 skriver:

Ja, som så mange andre, så spekulerer jeg på, hvor lang tid der går, til maven er sådan nogenlunde den samme, efter fødsel?

Hvor lang tid gik der for jer? Og blev den nogindsinde den samme (sådan da)??

I må gerne specificere om i har trænet den op eller ikke!!

min blev helt sig selv efter 2 mrd. hr dog efterfølgende lavet maveøvelser for at stramme den helt op og det er lykkedes at få min gamle mave tilbage

Anmeld

5. september 2012

MortilCilas

kvinde84 skriver:

Ja, som så mange andre, så spekulerer jeg på, hvor lang tid der går, til maven er sådan nogenlunde den samme, efter fødsel?

Jeg fik masser af strækmærker, tog 30kg på og havde en enorm mave, så jeg har også en dellepude. Sådan en rigtig blød delle, der egentlig er p*sse irriterende!

Anmeld

5. september 2012

Misscbn

kvinde84 skriver:

Jeg har født min søn for 10 ½ mdr siden, jeg tog dette billede et halvt år efter jeg havde født og trænet i en månede, 

jeg er en af de heldige der faktisk har en pænere krop end før min graviditet  heldigvis, vejer osse 7 kg mindre end vægten før graviditeten

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. september 2012

Ciss

blankholm skriver:

Jeg har født min søn for 10 ½ mdr siden, jeg tog dette billede et halvt år efter jeg havde født og trænet i en månede, 

jeg er en af de heldige der faktisk har en pænere krop end før min graviditet  heldigvis, vejer osse 7 kg mindre end vægten før graviditeten

Det synes jeg faktisk er imponerende!

Anmeld

5. september 2012

Misscbn

Ciss skriver:

Det synes jeg faktisk er imponerende!

Tak

jeg var os heldig ik at få strækmærker  

men var faktisk heller ik særlig stor da jeg havde en måned til termin, troede folk slet ik på det, så har været MEGET heldig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.