Flad mave efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.221 visninger
22 svar
0 synes godt om
4. september 2012

kvinde84

Ja, som så mange andre, så spekulerer jeg på, hvor lang tid der går, til maven er sådan nogenlunde den samme, efter fødsel?

Hvor lang tid gik der for jer? Og blev den nogindsinde den samme (sådan da)??

I må gerne specificere om i har trænet den op eller ikke!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Deaktiveret profil

kvinde84 skriver:

Ja, som så mange andre, så spekulerer jeg på, hvor lang tid der går, til maven er sådan nogenlunde den samme, efter fødsel?

Jeg følger med på sidelinien... Jeg vil også rigtig gerne vide noget mere om det. Nu da der kun er en måned til termin, så er jeg begyndt at tænke på hvor meget jeg skal træne efter fødslen for at blive "Normal igen"..... Min søs har født for et halvt år siden, og man kan bestemt ikke se på hende at hun har født overhovedet, men hun er også tynd i forvejen!

Anmeld

4. september 2012

kvinde84

Jeg selv var nede på min normale vægt 14 dage efter fødsel.

Her 3 mdr. efter fødsel, er mine lår smallere end før fødsel, samme er med hofterne (mistænker manglende muskelmasse). Min talje er næsten den samme, men MAVEN er meget større og den er blævret og bliver meget udspilet efter måltid øvbøv.

Min søn viste sig at være mega krævende og jeg har været heldig hvis jeg har formået at gøre noget som helst, andet end at bære rundt på ham. Har prøvet at lave øvelser med ham, men det er han ikke med på  Nu er han de sidste par dage (thank god) begyndt at sove lidt om dagen, så jeg får presset nogle øvelser ind i skemaet  Håber bare det varer ved 

Anmeld

4. september 2012

Nohs

kvinde84 skriver:

Jeg fødte for et år siden og jeg var så uheldig, at få en masse strækmærker og løst hud på maven. Jeg har både trænet og spist sundt, men det hjælper intet på min gode omgang bolledej på maven.
Jeg var, inden jeg fødte, ret slank. Jeg er derfor rigtig irriteret over, at der ikke er noget der hjælper.

Anmeld

4. september 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
kvinde84 skriver:

Det skal lige siges, at jeg har et højt stofskifte - så det skal lige tages i betragtning

Men min mave blev rimeligt hurtigt normal igen (desværre). Den var meget blød de første 2-5 dage, men er helt sig selv nu, uden jeg har gjort noget for det.

Men ville dog ønske der var lidt mave tilbage

Anmeld

4. september 2012

Tulle28

Der gik ca. 3 mdr. og den blev som før jeg blev gravid. Trænede ikke de 3 mdr. fordi jeg fik PKS, men har trænet efter.

Anmeld

4. september 2012

Skifreaken

Aner det faktisk ikke, tog for meget på i graviditeten :p og har ikke tabt det endnu, tror det går den forkerte vej stadig, hehe, men er ikke så nervøs, begynder snart på job igen, hvor jeg cykler til og så ryger de hurtigt af

Men det er så 5 mdr siden jeg fik min basse, men har så absolut intet gjort for det, udover at holde den ved lige

Anmeld

4. september 2012

LR85

Efter første graviditet røg maven ret hurtigt tilbage til normalen. Tog 14 kg på

Her efter 2. graviditet er maven bestemt ikke den samme  Tog 20 kg på. 

Anmeld

4. september 2012

Mor til Ella

kvinde84 skriver:

Fødte for 6 mdr siden.

Laver motion og mavebøjninger HVER dag, men den er ikke den samme mave som før endnu, men bliver pænere og pænere

Anmeld

4. september 2012

HeXeri

kvinde84 skriver:

Jeg fik pks og måtte derfor intet i 3 måneder. Og når lægen sagde intet, mente hun også let støvsugning, rengøring og andre sysler som man kunne få tiden til at gå med

Men efter de 3 måneder gik det rigtigt stærkt, da drengen var 5 måneder havde jeg min flade mave igen.

Jeg har ikke rigtigt trænet, løber en gang imellem. Men vi har ingen bil, så jeg cykler og går rigtigt meget, vi bor på 2. sal så der er også en del trapper der skal bestiges.. Og så husker jeg min holdning og mine kernemuskler - som jeg tror er meget vigtigere at bevare, end at træne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.