Ventetid barnløshedbehandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

Viventerjer

Anonym skriver:

Læste lige hjemmesiden, på den klinik jeg blev undersøgt hos.

Der står - der er ingen ventetid på fertelitets behandling.

Wuhuuu

Så kunne det ikke være bedre Er det ivf. I skal igang med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Anonym trådstarter

Viventerdig skriver:

Så kunne det ikke være bedre Er det ivf. I skal igang med?

Jeg ved det ikke endnu.

Vi har prøvet i over 2 år uden held. Jeg blev udersøgt for 1½ år siden ca (sådan en indvendig scanning af underlivet) - og der sagde de alt var som det skulle være. Jeg har haft min mens regelmæssigt i over et år og får ÆL hver måned.

SÅ nu har vi besluttet os for at tage skridtet videre og så skal kæresten undersøges. Og er der intet med ham, kan vi nok bare ikke få børn sammen naturligt

Anmeld

4. september 2012

Viventerjer

Anonym skriver:

Jeg ved det ikke endnu.

Vi har prøvet i over 2 år uden held. Jeg blev udersøgt for 1½ år siden ca (sådan en indvendig scanning af underlivet) - og der sagde de alt var som det skulle være. Jeg har haft min mens regelmæssigt i over et år og får ÆL hver måned.

SÅ nu har vi besluttet os for at tage skridtet videre og så skal kæresten undersøges. Og er der intet med ham, kan vi nok bare ikke få børn sammen naturligt

Det må være frustrerende ikke og vide hvad der galt, håber på i finder ud af det.. Men som min læge siger, det er bare ikke alle man ved hvad der er galt med .. Det lykkedes bare ikke naturligt.. Er der intet med din kæreste så skal i jo være glade for i måske"kun" skal insemineres hvis det er i skal noget

Hvad med en gennemstrømning af dine æggeledere ? Har du fået det?

Anmeld

4. september 2012

Miss BananaHammock

Vores ventetid var også grundet de blodprøver, sædprøver og undersøgelser der skal tages inden man foralvor kan gå igang. Også skal det passe med cyklusen.

Anmeld

4. september 2012

Anonym trådstarter

Viventerdig skriver:

Det må være frustrerende ikke og vide hvad der galt, håber på i finder ud af det.. Men som min læge siger, det er bare ikke alle man ved hvad der er galt med .. Det lykkedes bare ikke naturligt.. Er der intet med din kæreste så skal i jo være glade for i måske"kun" skal insemineres hvis det er i skal noget

Hvad med en gennemstrømning af dine æggeledere ? Har du fået det?

Nej det er det eneste der ikke er undersøgt for hos mig. Og det vil jeg helt klart have gjort hvis svaret på kærestens sædprøve er fine.

Jeg håber self jeg er gravid naturligt nu, men jeg tvivler. Derfor har vi aftalt at når/hvis jeg får min mens næste gang, så ringer han til lægen med det samme og bestiller tid til sædprøve, så vi kan komme videre.

Jeg har ellers holdt ud længe, men efter 2 år svinder håber godt nok ind

Anmeld

4. september 2012

Mutti2

Anonym skriver:

Hvor længe gik der fra i var ved lægen ang barnløshed til i kom i behandling?

Det er jo meget afhængig af hvor henne og om det er offentlig eller privat i vælger. Men jeg vil tro i skal forvente et par mdr. hvis i vælger det offentlige

pøj pøj med det

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.