Ventetid barnløshedbehandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

785 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. september 2012

Anonym trådstarter

Hvor længe gik der fra i var ved lægen ang barnløshed til i kom i behandling?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Becks

Anonym skriver:

Hvor længe gik der fra i var ved lægen ang barnløshed til i kom i behandling?

Der gik lidt under en uge tror jeg det var..

Anmeld

4. september 2012

Anonym trådstarter

Becks skriver:

Der gik lidt under en uge tror jeg det var..

Åhh det var hurtigt

Anmeld

4. september 2012

Becks

Anonym skriver:

Åhh det var hurtigt

Ja, det var det.. Men det er også i det private, dog med henvisning fra lægen

Hvor bor du henne af i verden?

Anmeld

4. september 2012

Putomanen

Vi kom hurtigt til gynækologen, men diverse tests tog hurtigt et par måneder. Samtidig var vi "uheldige" og skulle gennem nogle operationer samt efterfølgende karantæne fra PB.

Alt i alt gik der 1 år fra vi blev henvist, til vi endelig kom igang med vores første behandlingsforsøg.

Så langt tid tager det langt fra hos alle. Men de fleste skal igennem nogle prøver, som godt kan tage lidt tid...

Anmeld

4. september 2012

Miss BananaHammock

Første gang var skejby og der gik 5 mdr. Anden gang var på brædstrup og der gik "kun" 3 mdr. Begge gang tror jeg vi blev fanget i sommerferie og juleferie tiden. Men ja, det er ikke altid man får en tid lige med det samme i det offentlige.

Anmeld

4. september 2012

Viventerjer

Putomanen skriver:

Vi kom hurtigt til gynækologen, men diverse tests tog hurtigt et par måneder. Samtidig var vi "uheldige" og skulle gennem nogle operationer samt efterfølgende karantæne fra PB.

Alt i alt gik der 1 år fra vi blev henvist, til vi endelig kom igang med vores første behandlingsforsøg.

Så langt tid tager det langt fra hos alle. Men de fleste skal igennem nogle prøver, som godt kan tage lidt tid...

Der er gået omkring 10 mdr. Fra vi blev henvist til vi skal igang med lang protokol - ivf her om en uges tid forhåbenligt (venter på min mens.).

Vi ventede også pga. Fjernelse af æggeledere, stofskiftesygdom, vaccinationer osv. Det er frustrerende når man ellers så gerne vil igang.. Fatter ikke selv at, vi nu snart skal til og starte Men det finder jeg vel snart ud af

Held og lykke med det hele

Anmeld

4. september 2012

Anonym trådstarter

Viventerdig skriver:

Der er gået omkring 10 mdr. Fra vi blev henvist til vi skal igang med lang protokol - ivf her om en uges tid forhåbenligt (venter på min mens.).

Vi ventede også pga. Fjernelse af æggeledere, stofskiftesygdom, vaccinationer osv. Det er frustrerende når man ellers så gerne vil igang.. Fatter ikke selv at, vi nu snart skal til og starte Men det finder jeg vel snart ud af

Held og lykke med det hele

Puha det er langtid at vente :O(

Held og lykke   for jer.

Anmeld

4. september 2012

Viventerjer

Anonym skriver:

Puha det er langtid at vente :O(

Held og lykke   for jer.

Mange tak og det samme til jer

Anmeld

4. september 2012

Anonym trådstarter

Viventerdig skriver:

Mange tak og det samme til jer

Læste lige hjemmesiden, på den klinik jeg blev undersøgt hos.

Der står - der er ingen ventetid på fertelitets behandling.

Wuhuuu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.