Endnu en Desperate Housewifes tråd fra mig :o)))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2012

Zafir

Bubbes skriver:

GLÆD JER!!!! Det bliver så vildt!!!!

Aaaarhmen - det er slet ikke til at holde ud... Også at vide at det er SLUT når den slutter

Men kan godt forestille mig, at der er kul¨på i den sidste del...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

Sabsy

Zafir skriver:

Aaaarhmen - det er slet ikke til at holde ud... Også at vide at det er SLUT når den slutter

Men kan godt forestille mig, at der er kul¨på i den sidste del...

Jeg er irriteret over slutningen, men den lægger op til noget mere.. Nu siger jeg ikke mere..

Anmeld

5. september 2012

Zafir

Bubbes skriver:

Jeg er irriteret over slutningen, men den lægger op til noget mere.. Nu siger jeg ikke mere..

Der er jo også folk der snakker om at de skulle lave en film, bagefter. Som afrunding, ligesom med Sex and The City...

Men det er jo også svært at lave en AFSLUTNING på en serie på den måde...

Så behøver man ligesom et efterskrift, der siger: Der skete bla og bla sidenhen og de levede 'lykkeligt' til deres dages ende hehe.

Anmeld

5. september 2012

BabyMus

Zafir skriver:

Så det må være 11 og 12 jeg lige skal nå at se

Super! Så fandt du / I ud af det.

Og ja, det plejer helt sikkert at være i september det kommer igen, så det er helt sikkert snart!

Anmeld

5. september 2012

Becks

Altså den serie har ALDRIG sagt mig noget, indtil da jeg for ½ års tid siden blev syg med virus på balancenerven, så opdagede jeg at de sendte den hver dag på tv2.. Og nu ELSKER jeg den serie!!

Jeg har hørt lidt rygter fra min veninde som bor i USA og arbejder i den branche, at der muligvis skulle komme en sæson til OG en film..

Anmeld

5. september 2012

Zafir

Becks skriver:

Altså den serie har ALDRIG sagt mig noget, indtil da jeg for ½ års tid siden blev syg med virus på balancenerven, så opdagede jeg at de sendte den hver dag på tv2.. Og nu ELSKER jeg den serie!!

Jeg har hørt lidt rygter fra min veninde som bor i USA og arbejder i den branche, at der muligvis skulle komme en sæson til OG en film..

uhhhhh

Anmeld

13. september 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Zafir skriver:

uhhhhh

Fandt du ud af det ?

Kiggede lige på yousee-app'en ..
Alt i alt er det afsnit 170 de viser på onsdag, og har titlen 'is this what you call love?'
Ved ikke om det kunne give noget yderligere hjælp - men ihh !!! Hvor blir det spændende

Anmeld

14. september 2012

Sophie90

Zafir skriver:

Er der mon NOGEN af jer, dejlige kloge kvinder, der ved hvornår det starter igen?

Jeg har abstinenser...

Og så... er der nogen af jer, der ved hvilket afsnit den nye danske sæson starter med? For jeg er gået glip af de 2 sidste afsnit inden sidste sæson sluttede, da vi jo var i norge.

Plz help me ladies

Jeg har set helt til enden :-) mener der er 9 sæsoner, du kan bare downloade dem..

Anmeld

14. september 2012

Zafir

Olivia's Moar skriver:

Fandt du ud af det ?

Kiggede lige på yousee-app'en ..
Alt i alt er det afsnit 170 de viser på onsdag, og har titlen 'is this what you call love?'
Ved ikke om det kunne give noget yderligere hjælp - men ihh !!! Hvor blir det spændende

Jeg havde åbenbart set alle afsnit i foråret.. Så det var det afsnit jeg kom til at se den anden dag, da jeg lå syg. Meeeeen..... Så er jeg et afsnit forud - det går nok

Anmeld

14. september 2012

Zafir

Animalia skriver:

Jeg har set helt til enden :-) mener der er 9 sæsoner, du kan bare downloade dem..

Der er kun 8 sæsoner.... Der er folk der snakker om at der bliver lavet en film, som med sex and the city, men jeg tvivler...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.