Endnu en Desperate Housewifes tråd fra mig :o)))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

Zafir

Hvem? skriver:

Nemli, men hvornår det starter igen ved jeg desværre ikke

Tænker bare at det måååå være SNART!!!!... For da Frigg blev født startede efterårs sæsonen den aften, hvor jeg havde haft født hende om morgenen ... Og det var jo i lørdags, så det må være snart!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Mor til Ella

Zafir skriver:

Er der mon NOGEN af jer, dejlige kloge kvinder, der ved hvornår det starter igen?

Jeg har abstinenser...

Og så... er der nogen af jer, der ved hvilket afsnit den nye danske sæson starter med? For jeg er gået glip af de 2 sidste afsnit inden sidste sæson sluttede, da vi jo var i norge.

Plz help me ladies

Ved det ikke...

Men kom forbi en svensk kanal hvor de allerede sendte den, og blev selvfølgelig opslugt, så nu ved jeg hvordan den ender. det er RØV OG NØGLER....

Men tier selvfølgelig stille

Anmeld

4. september 2012

Hvem?

Zafir skriver:

Tænker bare at det måååå være SNART!!!!... For da Frigg blev født startede efterårs sæsonen den aften, hvor jeg havde haft født hende om morgenen ... Og det var jo i lørdags, så det må være snart!

IHHH, skriv endelig når du ved noget

Anmeld

4. september 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Zafir skriver:

Er der mon NOGEN af jer, dejlige kloge kvinder, der ved hvornår det starter igen?

Jeg har abstinenser...

Og så... er der nogen af jer, der ved hvilket afsnit den nye danske sæson starter med? For jeg er gået glip af de 2 sidste afsnit inden sidste sæson sluttede, da vi jo var i norge.

Plz help me ladies

Nu har jeg lige været inde på wikipedia (pas på, man bliver hooked og læser hvad der sker fremadrettet - men tier stille!!!), og kan huske jeg så afsnit 12 og ikke 13, så vil umiddelbart tro vi er kommet til afsnit 13

Anmeld

5. september 2012

Zafir

Olivia's Moar skriver:

Nu har jeg lige været inde på wikipedia (pas på, man bliver hooked og læser hvad der sker fremadrettet - men tier stille!!!), og kan huske jeg så afsnit 12 og ikke 13, så vil umiddelbart tro vi er kommet til afsnit 13

I sæson 8...?

Anmeld

5. september 2012

Zafir

Hvem? skriver:

IHHH, skriv endelig når du ved noget

HVis jeg opdager, hvornår det starter... Så siger jeg det. Ellers må I også gerne sige til, hvis I hører det først

Anmeld

5. september 2012

Zafir

Mor til Ella skriver:

Ved det ikke...

Men kom forbi en svensk kanal hvor de allerede sendte den, og blev selvfølgelig opslugt, så nu ved jeg hvordan den ender. det er RØV OG NØGLER....

Men tier selvfølgelig stille

Det bliver så træls, når den slutter...

Anmeld

5. september 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Zafir skriver:

I sæson 8...?

Ja, i sæson 8
Ikke den de sender hver dag

Anmeld

5. september 2012

Sabsy

GLÆD JER!!!! Det bliver så vildt!!!!

Anmeld

5. september 2012

Zafir

Olivia's Moar skriver:

Ja, i sæson 8
Ikke den de sender hver dag

Så det må være 11 og 12 jeg lige skal nå at se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.