Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den lykkelige skriver: Nu startede min datter først som 11 mdr.. men ved bare at da hun var i den alder som din er nu der var hun meget bevidst omkring når jeg gik osv.. hun hang på mig og kunne ikke klare at jeg gik osv.. tror hun havde noget seperations angst eller hvad det hedder.. det var bare hele tiden hun var sådan.. men gik over efter en måneds tid.. Håber det er det din datter er igennem.. og at hun snart bliver god igen.. Men tænker at hun måske også ser/mærker du bliver ked? Så du skal måske bare være total positiv og glad når du aflevere hende selvom hun græder også må du græde i bilen Jeg har selv stor tudet i bilen to gange i indkørings perioden fordi jeg synes det var mega svært!! Held og lykke med det..
Nu startede min datter først som 11 mdr.. men ved bare at da hun var i den alder som din er nu der var hun meget bevidst omkring når jeg gik osv.. hun hang på mig og kunne ikke klare at jeg gik osv.. tror hun havde noget seperations angst eller hvad det hedder.. det var bare hele tiden hun var sådan.. men gik over efter en måneds tid.. Håber det er det din datter er igennem.. og at hun snart bliver god igen.. Men tænker at hun måske også ser/mærker du bliver ked? Så du skal måske bare være total positiv og glad når du aflevere hende selvom hun græder også må du græde i bilen Jeg har selv stor tudet i bilen to gange i indkørings perioden fordi jeg synes det var mega svært!! Held og lykke med det..
Ja, jeg tror hun er opmærksom på at jeg også bliver ked af det. De observere jo alt i den alder. Det er bare hammer svært at skulle "spille" glad og bare sige hej hej skat. Hav en dejlig dag og gå. Men jeg vil gøre et forsøg og se om det måske kan hjælpe en smule på det. For nej, det er godt nok ubehageligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128