xoxotasha skriver:
Det kan være begge dele. Hun har gået der i knap en måned. Men hun er også lige begyndt at gå fra at krybe til at kravle og rejse sig op af ting. Så der sker nok meget i hendes lille hoved. Jeg stoler på dagplejemor, men det gør bare så ondt at "forlade" sit barn når det reagere sådan.
Ja så tror jeg det er lidt en blanding..
Prøv læs det link jeg har lagt ind det forklare seperations fasen rigtig rigtig godt synes jeg.
Det skal nok gå over igen. Du kan også høre din dagplejemor om hun bliver ved med at græde?
Men kan god forstå at det gør ondt i hjertet at se sit barn græde når man aflevere.
Jeg har to børn, Lærke på snart 5 og Nor på lidt over 2.
Der er ingen problemer med at aflevere Lærke mere, men synes stadig det lidt kommer i perioder med Nor... Og det gør så ondt hos mig. Faktisk så har jeg grædt et par gange efter aflevering. Engang så pædagogen det, og så kom hun ud og trøstede mig.
Jeg kan godt forstå at du føler som du gør.

Samtidig så er det vigtigt ikke at vise din datter det. Hun vil kunne mærke utrygheden og det vil smitte af på hende. Så kan det nemt blive en ond cirkel.
Men prøv fortæl dagplejemoderen at det er hårdt at se din datter græde, så du tænkte på om det går over igen og hvordan hun har det resten af dagen... Evt. kan du ringe når der er gået en halv time for lige at høre. Det har jeg også gjort :-)
Anmeld