To streger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

M (:

Nullergøj skriver:

Er 3 dage over tid og tog denne test i morges. Testede også i foregårs og der var der kun en meget svag streg. Jeg venter til i morgen med at tage CB digital testen, men mens jeg bliver skør af at vente, hvad synes i så? Er den der?

Stort tillykke! Den er helt sikkert positiv! Ingen tvivl om det! Wuhuu, du skal være MOR om ca. 8 mdr.!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

FrkZier

Nullergøj skriver:

Er 3 dage over tid og tog denne test i morges. Testede også i foregårs og der var der kun en meget svag streg. Jeg venter til i morgen med at tage CB digital testen, men mens jeg bliver skør af at vente, hvad synes i så? Er den der?

forstår sleeet ikke du kan være i tvivl, der er jo to MEGET tydelige streger!!

Anmeld

4. september 2012

Elin_Maria

Tak for alle de søde beskeder :-) troede de to streger skulle være lige tydelige. Tog nu CB digital testen alligevel fordi jeg ikke troede på jer (hihi) og den sagde "gravid"! Hvor er det vildt. Tør slet ikke tro på det. Så må vi håbe den bliver der de næste 8 måneder og bliver en fin sund baby! Aaarh!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. september 2012

M (:

Nullergøj skriver:

Tak for alle de søde beskeder :-) troede de to streger skulle være lige tydelige. Tog nu CB digital testen alligevel fordi jeg ikke troede på jer (hihi) og den sagde "gravid"! Hvor er det vildt. Tør slet ikke tro på det. Så må vi håbe den bliver der de næste 8 måneder og bliver en fin sund baby! Aaarh!

Det er kun æl-teste, hvor teststregen skal være ligeså tydelig eller tydeligere end kontrolstregen. I graviditetsteste skal der "bare" være to streger (:

Endnu en gang tillykke, og CB taler jo sit tydelige sprog! 

Anmeld

4. september 2012

christina92

Stort tillykke med graviditeten

Anmeld

4. september 2012

MissTas

Nullergøj skriver:

Tør godt sige tillykke

Anmeld

4. september 2012

baby012

Stort tillykke med den lille spirre  

Anmeld

4. september 2012

Camillos

Nullergøj skriver:

du behøver bestemt ikke ofre penge på en cb test her er der.da.ingen tvivl overhovedet! stort tillykke

Anmeld

4. september 2012

Ka+Ma=Be

Der er ingen grund til at tage flere tests! Fin positiv - tillykke 

Anmeld

4. september 2012

Frk. Himmelblå

Stort tillykke 

(Skal slet ikke have barn nu, men min umiddelbare reaktion er alligevel altid: Åh, gid det var mig!!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.