To streger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.565 visninger
27 svar
0 synes godt om
4. september 2012

Elin_Maria

Er 3 dage over tid og tog denne test i morges. Testede også i foregårs og der var der kun en meget svag streg. Jeg venter til i morgen med at tage CB digital testen, men mens jeg bliver skør af at vente, hvad synes i så? Er den der?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Lullaby*

Ja det må man sige at den er 

Stort tillykke med det lille  spir 

Anmeld

4. september 2012

Kamilla-m

Nullergøj skriver:

Er 3 dage over tid og tog denne test i morges. Testede også i foregårs og der var der kun en meget svag streg. Jeg venter til i morgen med at tage CB digital testen, men mens jeg bliver skør af at vente, hvad synes i så? Er den der?

Ja hold da op den er da meget positiv
Stort tillykke

Anmeld

4. september 2012

Kief31

Nullergøj skriver:

Du behøver vidst ikke vente med digitaltesten, tillykke, du er da klart gravid;o) Mine første test var MEGET utydelige, og kom først frem efter fem minutter, men digitaltesten sagde gravid allerede da..

Anmeld

4. september 2012

LR85

Hvordan kan du være i tvivl? 

Den er dér da rigtig meget. 

Anmeld

4. september 2012

Kief31

Nullergøj skriver:

Du behøver vidst ikke vente med digitaltesten, tillykke, du er da klart gravid;o) Mine første test var MEGET utydelige, og kom først frem efter fem minutter, men digitaltesten sagde gravid allerede da..

Anmeld

4. september 2012

livhemdrup

Stort tillykke med den meget fine positive test

Anmeld

4. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Stort tillykke med din meget tydlige test!! Gem du heller de penge til baby udstyr! Vh stine

Anmeld

4. september 2012

Linea

Tillykke, tillykke.... Bare det var mig, der snart kunne præstere at frembringe så flot en test.....held og lykke med graviditeten

Anmeld

4. september 2012

Frk.S

Om den er der? Ja, det er den da i DEN grad - der er da slet ingen tvivl. 
Ingen grund til at tage en CB.

STORT STORT tillykke - må du få en fantastisk graviditet!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.