Kære Sygeplejersker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

Hvem?

Anonym skriver:

nå okay. Det var da træls for dig

Kunne  du have fundet på at skifte fagforening hvis du kunne have sparet 4000 kr om året?

Nej, det tror jeg faktisk ikke - DSR er til for at tale på sygeplejerskers vejene, tror ikke der er andre der vil gøre så meget for det fag end dem, 4000 kr. om året er jo alligevel kun 333 kr. om måneden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

132319

Jeg er ikke  medlem af en DSR eller andre fagforeninger. 

Jeg er naturligvis medlem af DSA.

Anmeld

4. september 2012

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Jeg er ikke  medlem af en DSR eller andre fagforeninger. 

Jeg er naturligvis medlem af DSA.

Du arbejder som sygeplejerske og er ikke medlem af DSR. Hvad siger dine kolleger på din arbejdsplads?

Anmeld

4. september 2012

Anonym trådstarter

Hvem? skriver:

Nej, det tror jeg faktisk ikke - DSR er til for at tale på sygeplejerskers vejene, tror ikke der er andre der vil gøre så meget for det fag end dem, 4000 kr. om året er jo alligevel kun 333 kr. om måneden

Kan sagtens følge dig men for mig er 4000 kr om året mange penge og jeg synes sådan set ikke de gør det særligt godt.

Anmeld

4. september 2012

Anonym trådstarter

Michala skriver:

Jeg er medlem af DSR. Det er ikke fordi, at jeg er imponeret over deres arbejde, men de taler dog mere vores sag end nogen anden, så kunne ikke finde på at benytte en anden fagforening.

Jeg er bare nysgerrig - hvor kan du få en fagforening til 1400 kr. om året??

4000 kr er lidt højt sat. Jeg kan fx spare 3500 kr om året ved at skifte til Krifa. Jeg giver 1352 i kvartalet hos DSR og det vil koste 465 kr hos Krifa. Det er i hvert fald mange penge for mig!!

Anmeld

4. september 2012

132319

Anonym skriver:

Du arbejder som sygeplejerske og er ikke medlem af DSR. Hvad siger dine kolleger på din arbejdsplads?