Kære Sygeplejersker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.266 visninger
17 svar
0 synes godt om
3. september 2012

Anonym trådstarter

Kære Sygeplejersker.

Jeg må simpelthen lige vide om I som sygeplejerske har Dansk Sygeplejeråd som fagforening eller du har en valgt en anden fagforening? Og hvis I har hvad siger jeres kolleger på arbejdet så?

Jeg håber der er nogen som tør svare mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

M (:

Anonym skriver:

Kære Sygeplejersker.

Jeg må simpelthen lige vide om I som sygeplejerske har Dansk Sygeplejeråd som fagforening eller du har en valgt en anden fagforening? Og hvis I har hvad siger jeres kolleger på arbejdet så?

Jeg er endnu kun studerende, så er i praksis under SLS endnu (sygeplejestuderendes landssammenslutning), men vil "automatisk" overgå til DSR, når jeg er færdig. Jeg er i a-kasse hos DSR..

Anmeld

3. september 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Jeg er endnu kun studerende, så er i praksis under SLS endnu (sygeplejestuderendes landssammenslutning), men vil "automatisk" overgå til DSR, når jeg er færdig. Jeg er i a-kasse hos DSR..

Kunne du finde på at vælge en anden fagforening når du er færdig hvis du kan spare 4000 kr om året?

Anmeld

3. september 2012

M (:

Anonym skriver:

Kunne du finde på at vælge en anden fagforening når du er færdig hvis du kan spare 4000 kr om året?

Nu har jeg ikke sat mig vildt meget ind i de forskellige fagforeninger, men kan ikke udelukke det. Synes der er argumenter for og imod..

Det vigtigste spørgsmål er vel, om den billigere fagforening kan tilbyde det samme som DSR, hvis ikke, er jeg ikke sikker på at jeg ville skifte alene for at spare penge..

Anmeld

3. september 2012

Hvem?

Anonym skriver:

Kære Sygeplejersker.

Jeg var medlem ved DSR, syntes det er en go fagforening og elskede deres fagblade

Anmeld

3. september 2012

Anonym trådstarter

Hvem? skriver:

Jeg var medlem ved DSR, syntes det er en go fagforening og elskede deres fagblade

VAR medlem? Du er det ikke længere?

Anmeld

3. september 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Nu har jeg ikke sat mig vildt meget ind i de forskellige fagforeninger, men kan ikke udelukke det. Synes der er argumenter for og imod..

Det vigtigste spørgsmål er vel, om den billigere fagforening kan tilbyde det samme som DSR, hvis ikke, er jeg ikke sikker på at jeg ville skifte alene for at spare penge..

okay

Anmeld

3. september 2012

Hvem?

Anonym skriver:

VAR medlem? Du er det ikke længere?

Nej, desværre - fik en arbejdsskade og kan ikke længere arbejdet som spl.

Anmeld

3. september 2012

Anonym trådstarter

Hvem? skriver:

Nej, desværre - fik en arbejdsskade og kan ikke længere arbejdet som spl.

nå okay. Det var da træls for dig

Kunne  du have fundet på at skifte fagforening hvis du kunne have sparet 4000 kr om året?

Anmeld

4. september 2012

Michala

Jeg er medlem af DSR. Det er ikke fordi, at jeg er imponeret over deres arbejde, men de taler dog mere vores sag end nogen anden, så kunne ikke finde på at benytte en anden fagforening.

Jeg er bare nysgerrig - hvor kan du få en fagforening til 1400 kr. om året??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.