Tigerspring 5 uger - hvor længe varer det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

Madam Blå

Masig skriver:

Ok... Men vi skal ikke bruge den så meget regner jeg med, det meste af tiden vil jeg jo sidde med ham eller ligge på gulvet med ham, det er kun når jeg skal ordne nogle praktiske ting og han ikke vil ligge selv..

Jeg kan kun anbefale en vikle. Vi havde også en bæresele, men den gav slet ikke det samme. Hun kom ikke tæt nok på mig, og jeg følte ikke, at jeg på samme måde kunne bevæge mig frit. Hun hang jo og "dinglede" i bæreselen, hvor i viklen var hun godt puttet ind. Hun fandt meget mere ro og tryghed i viklen.
Kender du måske en, som har en vikle, du kan prøve? Man skal lige lære at binde den, men det tager ikke mange forsøg. Men så slap du for at købe en, hvis den ikke er noget for dig

Ellers kan man finde dem billigt brugt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Masig

Madam Blå skriver:

Jeg kan kun anbefale en vikle. Vi havde også en bæresele, men den gav slet ikke det samme. Hun kom ikke tæt nok på mig, og jeg følte ikke, at jeg på samme måde kunne bevæge mig frit. Hun hang jo og "dinglede" i bæreselen, hvor i viklen var hun godt puttet ind. Hun fandt meget mere ro og tryghed i viklen.
Kender du måske en, som har en vikle, du kan prøve? Man skal lige lære at binde den, men det tager ikke mange forsøg. Men så slap du for at købe en, hvis den ikke er noget for dig

Ellers kan man finde dem billigt brugt

Hmm jeg tror muligvis min kusine har en... Kan da prøve at spørge hende...

Anmeld

4. september 2012

Madam Blå

Masig skriver:

Hmm jeg tror muligvis min kusine har en... Kan da prøve at spørge hende...

Det synes jeg ville være en rigtig god ide Viklerne er bedre for barnet. Selvom det ser ud som om, at baby bliver helt krøllet sammen, så er viklen mere ergonomisk end bæreselen, fordi den følger barnet - og barnets vægt hænger ikke kun på hofterne.

Og husk, baby lå jo helt krøllet sammen i maven jo

Jeg håber, at du finder noget som virker for jer

Anmeld

4. september 2012

Masig

Madam Blå skriver:

Det synes jeg ville være en rigtig god ide Viklerne er bedre for barnet. Selvom det ser ud som om, at baby bliver helt krøllet sammen, så er viklen mere ergonomisk end bæreselen, fordi den følger barnet - og barnets vægt hænger ikke kun på hofterne.

Og husk, baby lå jo helt krøllet sammen i maven jo

Jeg håber, at du finder noget som virker for jer

Ja det har du jo ret i... Jeg vil lige se om hun har en jeg kan låne...

Anmeld

4. september 2012

baby012

Vi brugte slynge og bæresele : D 

Anmeld

4. september 2012

Tulle28

Det går over - men det er sååå hårdt mens det står på

Mht. bæresele, så havde vi en Baby Bjørn sidst, men fik den aldrig rigtig brugt, fordi jeg synes min datter sad så dårligt i den. Men skal have en strækvikle denne gang, for det er da så dødsmart at man kan have dem tæt på og stadig have hænderne fri til andre ting:-)

Anmeld

4. september 2012

Masig

Lader til slynge er det bedste....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.