Tigerspring 5 uger - hvor længe varer det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.225 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. september 2012

Masig

Hvor længe varede jeres børns første tigerspring?
Indtil nu har det varet en uge her og lader ikke lige til at stoppe...

Han er bare så umulig, han vil ingenting andet end at ligge i mine arme hele dagen... Jeg har været total isoleret i en uge, fordi han nægter at ligge i barnevognen, så når jeg prøver at gå med ham, skriger han som om hele verden er imod ham, så sidder bare indenfor hele dagen, han nægter at overgive sig til søvnen medmindre han ligger i mine arme og bliver vugget i søvn, han vil ikke ligge selv (kun om natten og gudskelov for det da), han vil ikke aktiveres med legetøj, han vil ikke ligge og "lege" selv, jeg kan ikke få fem minutters frie hænder, og så skriger han bare af ingenting... Jeg er simpelthen ved at blive idiot...

Please fortæl  mig, det snart går over?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

Madam Blå

Masig skriver:

Hvor længe varede jeres børns første tigerspring?
Indtil nu har det varet en uge her og lader ikke lige til at stoppe...

Han er bare så umulig, han vil ingenting andet end at ligge i mine arme hele dagen... Jeg har været total isoleret i en uge, fordi han nægter at ligge i barnevognen, så når jeg prøver at gå med ham, skriger han som om hele verden er imod ham, så sidder bare indenfor hele dagen, han nægter at overgive sig til søvnen medmindre han ligger i mine arme og bliver vugget i søvn, han vil ikke ligge selv (kun om natten og gudskelov for det da), han vil ikke aktiveres med legetøj, han vil ikke ligge og "lege" selv, jeg kan ikke få fem minutters frie hænder, og så skriger han bare af ingenting... Jeg er simpelthen ved at blive idiot...

Please fortæl  mig, det snart går over?!

Det skal nok gå over. Men det er skide hårdt, mens det står på!

Har du prøvet en strækvikle? Min datter boede næsten i den da hun var spæd. Så var hun lige på maven, og jeg kunne gå rundt og ordne ting - fordi hænderne er frie Det gjorde det meget nemmere for mig.

Anmeld

3. september 2012

Masig

Madam Blå skriver:

Det skal nok gå over. Men det er skide hårdt, mens det står på!

Har du prøvet en strækvikle? Min datter boede næsten i den da hun var spæd. Så var hun lige på maven, og jeg kunne gå rundt og ordne ting - fordi hænderne er frie Det gjorde det meget nemmere for mig.

vi er i fuld sving med at finde en bæresele...

Anmeld

3. september 2012

GønskE

Masig skriver:

vi er i fuld sving med at finde en bæresele...

En slynge er meget bedre med stræk stof bæresele kan de få dårlige hofter af, fordi de for små og ikke udviklet nok til at sidde i den (har jeg fået at vide) så vi købte slynge, og det funger bare pisse godt! Og vores kan sidde på flere forskellige måder i

Anmeld

3. september 2012

Masig

GønskE skriver:

En slynge er meget bedre med stræk stof bæresele kan de få dårlige hofter af, fordi de for små og ikke udviklet nok til at sidde i den (har jeg fået at vide) så vi købte slynge, og det funger bare pisse godt! Og vores kan sidde på flere forskellige måder i

ok synes bare de ligger så sammen krøllet i en slynge...

Anmeld

3. september 2012

crille

Prøv at søg strækvikle.. egentlig bare et langt atykke stof, men der kan man få dem helt ind til brystet og de sidder ikke krøllet sammen på samme måde som i en slynge. Elsker min og købte den brugt da jeg syntes de var dyre fra nye af..

Anmeld

3. september 2012

GønskE

Masig skriver:

ok synes bare de ligger så sammen krøllet i en slynge...

Det gør min dreng slet ikke, for han sidder som når han ligger på min mave uden  

Anmeld

3. september 2012

Masig

GønskE skriver:

Det gør min dreng slet ikke, for han sidder som når han ligger på min mave uden  

Okay.. Men hvis selen har støtte nok til deres hoved er den vel ok?

Men må jeg da lige overveje...

Anmeld

3. september 2012

GønskE

Masig skriver:

Okay.. Men hvis selen har støtte nok til deres hoved er den vel ok?

Men må jeg da lige overveje...

I bæreselen har det noget med hofterne at gøre, fordi benene hænger

Anmeld

3. september 2012

Masig

GønskE skriver:

I bæreselen har det noget med hofterne at gøre, fordi benene hænger

Ok... Men vi skal ikke bruge den så meget regner jeg med, det meste af tiden vil jeg jo sidde med ham eller ligge på gulvet med ham, det er kun når jeg skal ordne nogle praktiske ting og han ikke vil ligge selv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.