Drengebukser str.86-92 søges! Akut!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5. september 2012

Rikke, Liam & Linus

PT skriver:

Jeg har mange (rigtig mange) i str 86, hvis du stadig søger?

Har netop erfaret at han nok egentlig er på vej op i 92, så det skal være stor 86 eller 92. Har du billeder du kan sende evt.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

Rikke, Liam & Linus

morethanperfect skriver:

Okay .. Har ellers et par fra Wheat som er ret baggy .. Og helt nye også

Kan du sende et billede? Og er de små eller store i størrelsen?

Anmeld

5. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Rikke&Liam skriver:

Har netop erfaret at han nok egentlig er på vej op i 92, så det skal være stor 86 eller 92. Har du billeder du kan sende evt.?

Jeg har desværre ikke nogen større end 86, og jeg ved ikke, hvor store de er i størrelsen.

Jeg sender dig gerne billeder i morgen, men lige nu er jeg så træt, at ikke engang en ildebrand ville kunne få min mås til at lette sig fra sofaen - beklager

Anmeld

5. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Rikke&Liam skriver:

Jeg har desværre ikke nogen større end 86, og jeg ved ikke, hvor store de er i størrelsen.

Jeg sender dig gerne billeder i morgen, men lige nu er jeg så træt, at ikke engang en ildebrand ville kunne få min mås til at lette sig fra sofaen - beklager

Anmeld

5. september 2012

Rikke, Liam & Linus

PT skriver:

Helt ok. Jeg forstår hvad du mener

Anmeld

5. september 2012

roenlund

Jeg har nogle gamle name it jeans som du kan få billigt hvis du er intr...

Anmeld

5. september 2012

Rikke, Liam & Linus

roenlund skriver:

Jeg har nogle gamle name it jeans som du kan få billigt hvis du er intr...

Og i gamle mener du så slidt eller bare et par år gamle?

Kan du sende et billede?

Anmeld

5. september 2012

MogN

Rikke&Liam skriver:

Må nok erkende at man har brug for en lidt større garderobe når man nu har et skovbørnehavebarn. I dag kom han hjem i (alt for store) lånebukser fra børnehaven, da han havde svinet alle sine egne...yikes, og moren her synes hun vasker KONSTANT.

Derfor søges nu bukser til rimelige penge. Sønnike er mest til baggy jeans stilen. Eller overalls. Og ingen lyse farver.

jeg har et par eller 3 som du gerne må få for portoen - kan ligge billeder ind hvis det er?? 

Anmeld

5. september 2012

Rikke, Liam & Linus

MogN skriver:

jeg har et par eller 3 som du gerne må få for portoen - kan ligge billeder ind hvis det er?? 

Må du gerne.

Anmeld

5. september 2012

MogN

Rikke&Liam skriver:

Må du gerne.

finder dem lige frem og prøver at skubbe manden væk fra computeren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.