Drengebukser str.86-92 søges! Akut!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.676 visninger
36 svar
0 synes godt om
3. september 2012

Rikke, Liam & Linus

Må nok erkende at man har brug for en lidt større garderobe når man nu har et skovbørnehavebarn. I dag kom han hjem i (alt for store) lånebukser fra børnehaven, da han havde svinet alle sine egne...yikes, og moren her synes hun vasker KONSTANT.

Derfor søges nu bukser til rimelige penge. Sønnike er mest til baggy jeans stilen. Eller overalls. Og ingen lyse farver.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

morethanperfect

Rikke&Liam skriver:

Må nok erkende at man har brug for en lidt større garderobe når man nu har et skovbørnehavebarn. I dag kom han hjem i (alt for store) lånebukser fra børnehaven, da han havde svinet alle sine egne...yikes, og moren her synes hun vasker KONSTANT.

Derfor søges nu bukser til rimelige penge. Sønnike er mest til baggy jeans stilen. Og ingen lyse farver.

Prøv og se min annonce .. Har ret mange bukser

Anmeld

3. september 2012

Benjamins'mor

Har 2 par bukser i str. 86, de er ens. De har aldrig været brugt. Skal have 50 kr for begge.

Anmeld

3. september 2012

Rikke, Liam & Linus

Benjamins'mor skriver:

Har 2 par bukser i str. 86, de er ens. De har aldrig været brugt. Skal have 50 kr for begge.

Hvilket slags. Barnet bruger stofble, så skal være lidt påpasselig med pasformen, nemmerlig

Anmeld

3. september 2012

kristinaS

Jeg har nogle salgsannoncer med bukser i str. 86

Anmeld

3. september 2012

Rikke, Liam & Linus

morethanperfect skriver:

Prøv og se min annonce .. Har ret mange bukser

Synes ikke rigtig der var noget der duede. Men tak fordi du skrev.

Anmeld

3. september 2012

kristinaS

Rikke&Liam skriver:

Derfor søges nu bukser til rimelige penge. Sønnike er mest til baggy jeans stilen. Eller overalls. Og ingen lyse farver.

Hov glemte at citere

Anmeld

3. september 2012

Benjamins'mor

Rikke&Liam skriver:

Hvilket slags. Barnet bruger stofble, så skal være lidt påpasselig med pasformen, nemmerlig

Det er cowboy bukser, men der er hverken knapper eller lynlås det er med elastik og de kan strække meget. Mærket er power kids

Anmeld

3. september 2012

Rikke, Liam & Linus

Benjamins'mor skriver:

Det er cowboy bukser, men der er hverken knapper eller lynlås det er med elastik og de kan strække meget. Mærket er power kids

Jeg vender lige tilbage hvis der ikke dumper noget andet ind. Kender nemlig ikke mærket

Anmeld

3. september 2012

Rikke, Liam & Linus

kristinaS skriver:

Jeg har nogle salgsannoncer med bukser i str. 86

Kan kun se et par.  Og de bliver for skrøbelige tror jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.