Rejse sig op - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2012

TrineMine86

Camulla skriver:

Min mindste søn på 7 1/2 måned er begyndt at rejse sig op ad alt han kan komme i nærheden af. Og mor her har fået dårlige nerver! Tit vælter han jo... Jeg synes det er tidligt og husker ikke hvornår Micas rejste sig op ad ting.

Hvor gamle var jeres da de begyndte at rejse sig op ad ting?

Hilsen en mor som farer rundt efter sin dreng konstant!  

ja det ser helt livsfarligt ud i starten, jeg rendte også rundt som et værre nervevrag i starten hehe

vores søn var lige 8 måneder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

kiwiol

6½ måned da han begyndte at rejse sig op af alt... 7 mdr da han begyndte at kravle, og 7½ mdr. da han begyndte at gå langs ting.

Anmeld

3. september 2012

Elgaard73

Her var han også omkring 7 1/2 måned. Han begyndte på det,få dage efter han havde fået helt styr på det med at kravle. Og ja, ens nerver bliver gevaldigt flossede... Han lærte dog ret hurtigt selv at sætte sig ned igen, når benene begyndte at blive trætte/usikre. Det gjorde det lidt mindre angstfremkaldende for moren...

Anmeld

3. september 2012

mor2011_

han var lidt over 6  mdr da han begynde rejse sig op af tingne og 7 mdr da han begynde at går ved møbler osv og nu er han 9 mdr og begynder at slippe og prøver at gå selv

Anmeld

3. september 2012

havana

Clara var 5,5 mdr da hun rejste første gang, nåede endda at få et billede af det;o) Men hun har også været lynhurtig til alt, gik med støtte ved 8 mdr og uden ved 10 mdr.. Kravlede ved 5 mdr..

Anmeld

3. september 2012

Clisolka

Camulla skriver:

Min mindste søn på 7 1/2 måned er begyndt at rejse sig op ad alt han kan komme i nærheden af. Og mor her har fået dårlige nerver! Tit vælter han jo... Jeg synes det er tidligt og husker ikke hvornår Micas rejste sig op ad ting.

Hvor gamle var jeres da de begyndte at rejse sig op ad ting?

Hilsen en mor som farer rundt efter sin dreng konstant!  

Isabella begyndte først at rejse sig op ad ting samtidigt med at hun begyndte at kravle, og der var hun 10 mrd og lige startet i vuggestuen - hun skulle jo følge med de andre børn 

Anmeld

4. september 2012

Camulla

Benjamins'mor skriver:

Min søn rejste sig som 6,5 mdr. Og kunne så småt flytte fødderne ved støtte som 7 mdr.

Det var godt nok hurtigt, hva?? 

Anmeld

4. september 2012

Camulla

havana skriver:

Clara var 5,5 mdr da hun rejste første gang, nåede endda at få et billede af det;o) Men hun har også været lynhurtig til alt, gik med støtte ved 8 mdr og uden ved 10 mdr.. Kravlede ved 5 mdr..

Hold da op! Shit mand!  

Anmeld

4. september 2012

Benjamins'mor

Camulla skriver:

Det var godt nok hurtigt, hva?? 

Ja var godtnok også chokeret men sp sagde det var normalt.

Anmeld

8. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg følger lige med her.

Ida på 7½ måned er slet ikke interesseret i at rejse sig op ved ting???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.