Rejse sig op - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.090 visninger
20 svar
0 synes godt om
3. september 2012

Camulla

Min mindste søn på 7 1/2 måned er begyndt at rejse sig op ad alt han kan komme i nærheden af. Og mor her har fået dårlige nerver! Tit vælter han jo... Jeg synes det er tidligt og husker ikke hvornår Micas rejste sig op ad ting.

Hvor gamle var jeres da de begyndte at rejse sig op ad ting?

Hilsen en mor som farer rundt efter sin dreng konstant!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

modesty

I samme ombæring som han lærte at kravle. Han var lige knap 8 mdr. 

Anmeld

3. september 2012

Julemusen

Phillip var 7 måneder da han rejste sig helt selv op af ting. 8 måneder da han begyndte at gå langs ting og 9 måneder gå uden støtte. Her havde jeg også dårlige nerver. Så børnesikrede hele lejligheden :-) han fik selvfølgelig nogle bulet og sån, men heldigvis ikke så voldsomme som han desværre får nu i dagplejen.

Anmeld

3. september 2012

morethanperfect

Camulla skriver:

Min mindste søn på 7 1/2 måned er begyndt at rejse sig op ad alt han kan komme i nærheden af. Og mor her har fået dårlige nerver! Tit vælter han jo... Jeg synes det er tidligt og husker ikke hvornår Micas rejste sig op ad ting.

7 mdr. første gang han rejste sig op ad sofaen

Ja , de vælter jo de små pus  

Anmeld

3. september 2012

Camulla

Kitty-Katten skriver:

Phillip var 7 måneder da han rejste sig helt selv op af ting. 8 måneder da han begyndte at gå langs ting og 9 måneder gå uden støtte. Her havde jeg også dårlige nerver. Så børnesikrede hele lejligheden :-) han fik selvfølgelig nogle bulet og sån, men heldigvis ikke så voldsomme som han desværre får nu i dagplejen.

Hold da op, det var også tidligt, hva?? Jeg håber altså ikke at han kan gå om 2 måneder. De har da slet ikke forstanden med så tidligt vel?? Det har de selvfølgelig heller ikke når de er 1 år, men alligevel... 

Anmeld

3. september 2012

Camulla

morethanperfect skriver:

7 mdr. første gang han rejste sig op ad sofaen

Ja , de vælter jo de små pus  

Nå, jamen måske det er meget normalt så? Han er bare den yngste i mødregruppen og de andre har ikke rejst sig op endnu...

Hvornår kunne han så gå?

Anmeld

3. september 2012

morethanperfect

Camulla skriver:

Nå, jamen måske det er meget normalt så? Han er bare den yngste i mødregruppen og de andre har ikke rejst sig op endnu...

Hvornår kunne han så gå?

Han gik først dagen efter han blev 1 år

Anmeld

3. september 2012

MorDk

Vores dreng var ca. 8 mdr. da han rejste sig op selv for første gang (op af noget)

Han var 9 mdr. da han begyndte at gå med sin Brio-gåvogn

Oghan var 13 mdr. da han lærte at gå

Anmeld

3. september 2012

Benjamins'mor

Min søn rejste sig som 6,5 mdr. Og kunne så småt flytte fødderne ved støtte som 7 mdr.

Anmeld

3. september 2012

Wimmie

Camulla skriver:

8 mdr. præcis...og også dårlige nerver her 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.