Jeg er GLAD igen og tilbage..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2012

Clisolka

Fru.Mäes <3 skriver:

Hej alle her på BABY.dk

NU tror jeg de værste hormoner er faldet lidt til ro, og jeg aktiveret min profil igen..

Jeg fik lige 3 uger uden BABY.dk - og det var faktisk dejligt - lige at koble af og ikke skulle være AFHÆNGIG af at besøge denne dejlige side HELE tiden..

MEN nu er jeg GLAD igen og ikke mindst tilbage..

Trængte osse til at komme tilbage, for nu kommer lille pigen jo snart  Og jeg vil jo gerne vise hende frem til jer alle sammen..

Ang. stemningen herinde og ikke mindst tonen herinde, den skal ikke gå mig på mere!! Jeg vil bare være den GLAD Rikke

Kysser Rikke

Dejligt at se dig tilbage - og velkommen tilbaws 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

HeidiØ

Fru.Mäes <3 skriver:

Hej alle her på BABY.dk

NU tror jeg de værste hormoner er faldet lidt til ro, og jeg aktiveret min profil igen..

Jeg fik lige 3 uger uden BABY.dk - og det var faktisk dejligt - lige at koble af og ikke skulle være AFHÆNGIG af at besøge denne dejlige side HELE tiden..

MEN nu er jeg GLAD igen og ikke mindst tilbage..

Trængte osse til at komme tilbage, for nu kommer lille pigen jo snart  Og jeg vil jo gerne vise hende frem til jer alle sammen..

Ang. stemningen herinde og ikke mindst tonen herinde, den skal ikke gå mig på mere!! Jeg vil bare være den GLAD Rikke

Kysser Rikke

Velkommen tilbage Rikke

Anmeld

3. september 2012

Deaktiveret profil

Velkommen tilbage, tror kun det er sundt med en pause fra alt dårligt, hvis det er ved at tage overhånd.

Men man kan bare ikke undgå dårlig stemning, nogen som helst steder, men håber at du forbliver glad og at stemningen herinde er ændret en smule siden du sidst var her. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.