Jeg er GLAD igen og tilbage..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

903 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. september 2012

Fru.Mäes <3

Hej alle her på BABY.dk

NU tror jeg de værste hormoner er faldet lidt til ro, og jeg aktiveret min profil igen..

Jeg fik lige 3 uger uden BABY.dk - og det var faktisk dejligt - lige at koble af og ikke skulle være AFHÆNGIG af at besøge denne dejlige side HELE tiden..

MEN nu er jeg GLAD igen og ikke mindst tilbage..

Trængte osse til at komme tilbage, for nu kommer lille pigen jo snart  Og jeg vil jo gerne vise hende frem til jer alle sammen..

Ang. stemningen herinde og ikke mindst tonen herinde, den skal ikke gå mig på mere!! Jeg vil bare være den GLAD Rikke

Kysser Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

M&N

Velkommen tilbage igen. Dejligt at se du er tilbage igen. Vi kan jo ikke have at folk smutter 

Anmeld

3. september 2012

wamse

Velkommen tilbage

Anmeld

3. september 2012

Fru.Mäes <3

BabyWish2012 <3 skriver:

Velkommen tilbage igen. Dejligt at se du er tilbage igen. Vi kan jo ikke have at folk smutter 

Takker

Havde bare lige en periode, hvor der ikke skulle noget som helst til - før jeg kunne ryge i luften!!

Men sådan er det jo med de dejlige HORMONER

Anmeld

3. september 2012

Fru.Mäes <3

wamse skriver:

Velkommen tilbage

TUSIND TAK

Anmeld

3. september 2012

M&N

Fru.Mäes <3 skriver:

Takker

Havde bare lige en periode, hvor der ikke skulle noget som helst til - før jeg kunne ryge i luften!!

Men sådan er det jo med de dejlige HORMONER

Jeg kender det!!!! 

Men godt at du er tilbage!! Det er rart med noget luft en gang i mellem, må indrømme jeg også har haft nogle pauser 

Anmeld

3. september 2012

Fru.Mäes <3

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg kender det!!!! 

Men godt at du er tilbage!! Det er rart med noget luft en gang i mellem, må indrømme jeg også har haft nogle pauser 

Engang imellem skal man nemlig lige trække vejret..

Men dejligt at være tilbage

Anmeld

3. september 2012

MorDk

Velkommen tilbaws

Anmeld

3. september 2012

Fru.Mäes <3

MorDk skriver:

Velkommen tilbaws

TAKKER

Anmeld

3. september 2012

Nadia&Daniel

Fru.Mäes <3 skriver:

Hej alle her på BABY.dk

NU tror jeg de værste hormoner er faldet lidt til ro, og jeg aktiveret min profil igen..

Jeg fik lige 3 uger uden BABY.dk - og det var faktisk dejligt - lige at koble af og ikke skulle være AFHÆNGIG af at besøge denne dejlige side HELE tiden..

MEN nu er jeg GLAD igen og ikke mindst tilbage..

Trængte osse til at komme tilbage, for nu kommer lille pigen jo snart  Og jeg vil jo gerne vise hende frem til jer alle sammen..

Ang. stemningen herinde og ikke mindst tonen herinde, den skal ikke gå mig på mere!! Jeg vil bare være den GLAD Rikke

Kysser Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.