Sæbe til Baby...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Vi bruger ikke sæbe til vores datter - men hun er også kun lige 8 uger.

Vi bruger kun sæbe til vores søn, hvis han er blevet beskidt og det er kun når han får vasket hår et par gange om ugen. Nogen uger er det mere afhængig af, hvor beskidt han er blevet i vuggestuen.

Man skal helst vente så længe som overhoved med, at bruge sæbe.

/ Katja - Lina 8 uger og Luka 19 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2009

stine_olesen

Jeg har brugt baby sæbe og lidt olie i vandet fra Lucas var 14 dage gammel han blev ikke rigtig ren af bare og være i vandet skulle ligesom lidt mere til, og han har ikke slået ud eller fået tør hud af det især vigtigt og have lidt baby olie i også så bliver de dejlige bløde og rene samtidig.

Anmeld

18. maj 2009

SpunkenJo

Diana... skriver:

Jeg bruger ikke sæbe endnu og har ikke tænkt mig at gøre det før han begynder at blive beskidt. Lucas gylper mega meget og stinker laaangt væk af gylp griner men rent vand tager lugten alligevel, synes slet ikke der behov for det endnu.

Det samme her. er faktisk lidt imponeret over, at rent vand bare kan fjerne lugt og det hele

. Dejlig ren baby, med KUN vand.
- nogen gange får han lidt olie på kroppen efter badet, fordi han har nogle tørre pletter i panden....

/Jo

Anmeld

18. maj 2009

A.

mathinus var ca 3 uger gammel da jeg har vasket ham med sæbe oggøre det stadig

Anmeld

23. maj 2009

Sara.

Dutte84 skriver:

Hvornår begynder man vaske baby med sæbe?
Den har jeg gået længe og tænkt over...

Hvornår begyndte i at vaske med sæbe?

Vi begyndte med at vaske Lærkes hår da hun var en 2 mdr gammel ca... Hun er født med MEGET hår, hvor intet blev slidst af... så det har altid fanget mælk da hun fik bryst og senere mad og andet lækkert.... Nu er hun 19 mdr og vi vasker stadig hendes hår... bruger ikke sæbe i hverken badet eller på hendes krop endnu.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.