Sæbe til Baby...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.821 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. maj 2009

Mira0911

Hvornår begynder man vaske baby med sæbe?
Den har jeg gået længe og tænkt over...

Hvornår begyndte i at vaske med sæbe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2009

Pia.

Dutte84 skriver:

Hvornår begynder man vaske baby med sæbe?
Den har jeg gået længe og tænkt over...

Hvornår begyndte i at vaske med sæbe?

vent så længe det er muligt... tror ikke som sådan der er nogen bestemt alder for hvornår man begynder at vaske med sæbe - så længe det er uparfymeret og uden alle de onde ting i....

Jeg brugte en smule "babybad" fra apoteket (tror jeg det hed) i vandet da de var små men kan ikke huske hvornår jeg begyndte på det...

Anmeld

18. maj 2009

Mira0911

Pia. skriver:

vent så længe det er muligt... tror ikke som sådan der er nogen bestemt alder for hvornår man begynder at vaske med sæbe - så længe det er uparfymeret og uden alle de onde ting i....

Jeg brugte en smule "babybad" fra apoteket (tror jeg det hed) i vandet da de var små men kan ikke huske hvornår jeg begyndte på det...

Jeg har os det der babybad fra apoteket uden parfume.. Så det må jeg vel godt bruge..

Anmeld

18. maj 2009

Pia.

Dutte84 skriver:

Jeg har os det der babybad fra apoteket uden parfume.. Så det må jeg vel godt bruge..

Ja det vil jeg mene - prøv dig frem... det skader i hvert fald ikke...

Knus Pia.

Anmeld

18. maj 2009

Mira0911

Pia. skriver:

Ja det vil jeg mene - prøv dig frem... det skader i hvert fald ikke...

Knus Pia.

Tak skal du have...

Anmeld

18. maj 2009

Cris

Ja, enig med at det skal være en mild sæbe. Jeg kan ikke huske helt, hvornår vi startede, men i laaaang tid, har vi kun brugt sæbe en eller to gange om ugen og meget lidt. Da han begyndte at kravle og blive beskidt, så blev vi nød til at bruge lidt hver dag, men ikke til håret. Håret bliver ikke vasket hver dag endu.

Anmeld

18. maj 2009

Balderson

Min søn er nu 9 mdr. og jeg er slet ikke begyndt at bruge noget endnu.. Det sker nok når han begynder at kravle, at jeg vil begynde at tænke på det, men ikke før...

Min SP sagde at man skulle vente med at bruge alt sådan noget så længe som det overhovedet var muligt...

Anmeld

18. maj 2009

Cris

Balderson skriver:

Min søn er nu 9 mdr. og jeg er slet ikke begyndt at bruge noget endnu.. Det sker nok når han begynder at kravle, at jeg vil begynde at tænke på det, men ikke før...

Min SP sagde at man skulle vente med at bruge alt sådan noget så længe som det overhovedet var muligt...

Ja, enig! Vi har kun brugt en lille smule til hans "elastiker" i ben og i halsen. Men meget lidt. Og så begyndte han at kravle udendørs (og det er varmt her, så han bruger ikke flyverdragt) og han så helt sort ud om aftenen.. så skulle vi bruge sæbe!

Anmeld

18. maj 2009

DK

Først da hun blev "beskidt", altså af andre ting end gylp og ja... støv, vel

Så da hun kravlede for alvor, og begyndte at spise rigtig mad selv. Så var sæbe nødvendig for at få alle de madrester i håret ud

Anmeld

18. maj 2009

Diana...

Jeg bruger ikke sæbe endnu og har ikke tænkt mig at gøre det før han begynder at blive beskidt. Lucas gylper mega meget og stinker laaangt væk af gylp griner men rent vand tager lugten alligevel, synes slet ikke der behov for det endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.