Sådan ser det ud når man terper det græske alfabet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.867 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. september 2012

Dinna88

Ja, jeg har lige et par notifikationer liggende hernde... Men jeg er ret travl lige for tiden. I aften har jeg brugt en hel regnskov på at terpe det Græske alfabet

Jeg kan det udenad på græsk og dansk nu,og har ret godt styr på at skrive det på græsk også - det sidder dog på INGEN måde fast endnu. Men når man tænker på at en af de andre skrev "jeg ser lidt på det i morgen og hører om min læsegruppe vil være med," til mig..... Så er jeg vist godt udrustet  har jo også mandag og tirsdag!

Nå... Nu ved I lige om hvorfor jeg er ret optaget lige i tiden, i hvert fald jer der måskeeeeeeeeeeee ha rbemærket det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

wamse

puha det ser vanskeligt ud

Men ved jo at du er herre sej, så selvfølgelig styrer du det pis

Anmeld

2. september 2012

Dinna88

wamse skriver:

puha det ser vanskeligt ud

Men ved jo at du er herre sej, så selvfølgelig styrer du det pis

Jeg tænkte også bare " ALDRIG op jeg lærer det her!" men efter måske.... tre timers udenadlære (og MEGET regnskov) kunne jeg det på græsk. Og efter at logikken i det engelske gik op for mig, så var det faktisk nemt nok men jeg kan dog ikke skrive det endnu, kun med hjælp fra mit papir

men TAK! Haha. Jeg prøver i hvert fald! Det SKAL gå godt det her

Anmeld

2. september 2012

B&J

hold nu op hvor ser det svært ud, men hvor er du bare for sej ej hvor er det vildt du kan det

Anmeld

2. september 2012

Dinna88

B&J skriver:

hold nu op hvor ser det svært ud, men hvor er du bare for sej ej hvor er det vildt du kan det

ÅH, tusinde tak!! det er virkelig opløftende at lave tråde herinde - I er så søde jo!! JEg er faktisk også ret facineret over, at man "bare sådan lige" kan lære et nyt sprog!"

Jeg må nok hellere lige skrive at det er oldgræsk, så der ikke er nogle der tror at det er det græsk der bliver snakket i dag

Anmeld

2. september 2012

Savannah

Du er for sej!! You go girl. Her bliver der terpet kommunikation

Anmeld

2. september 2012

Dinna88

Sally-Slingshot skriver:

Du er for sej!! You go girl. Her bliver der terpet kommunikation

TAK!! så lækkert med positiv forstærkning

Uh, det skulle jeg måske have haft læst - der er så mange vinkler, så spændende!

Anmeld

2. september 2012

B&J

Dinna88 skriver:

ÅH, tusinde tak!! det er virkelig opløftende at lave tråde herinde - I er så søde jo!! JEg er faktisk også ret facineret over, at man "bare sådan lige" kan lære et nyt sprog!"

Jeg må nok hellere lige skrive at det er oldgræsk, så der ikke er nogle der tror at det er det græsk der bliver snakket i dag

hihihihi det siger du bare lige lære det kan jeg slet ikke finde ud af ej syntes det er sejt du bare hopper igang også kan du bare ihh fedt fedt fedt......

Anmeld

2. september 2012

Guldimaven

Wow, det ser klogt ud! Sejt!

Anmeld

2. september 2012

Dinna88

B&J skriver:

hihihihi det siger du bare lige lære det kan jeg slet ikke finde ud af ej syntes det er sejt du bare hopper igang også kan du bare ihh fedt fedt fedt......

Hehe, men så må du tænke på, at jeg er fuldstændig IDIOT til f.eks. fysik og matematik!!! Men TAK!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.