Hvornår er en mand for gammel til at få sit 1 barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Første barn - det kommer jo bl.a. an på, om man planlægger at få to eller fem, for i det sidste tilfælde vil det være klogt at gå i gang, før man er 40, for eksempel.

Jeg har stemt blankt, for der er forskel på folk, men jeg ville ikke selv få barn med en mand, der var et stykke oppe i fyrrerne, tror jeg. Min mand var 25, derfor er det rigtigt svært for mig at vurdere, om han ville have energien og overskuddet nu, hvor han er 44 - men det skyldes jo også, at vi HAR været igennem småbørnsårene og ikke gider det igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

Pigent

Anonym skriver:

Som spørgsmålet lyder.

Hvornår synes i en mand er for gammel til at få sit 1 barn?

40+

Anmeld

2. september 2012

betina23

Sys Max 40 45 og ik en dyt mere

Anmeld

2. september 2012

MorDk

Har svaret 39-41

Anmeld

2. september 2012

Camilla30

Jeg synes ikke man skal sætte alder på den slags, det afhænger - efter min mening - overhovedet ikke om alder men om personlighd og generelle forældreevner. Jeg kender den skønneste fyr der lige er blevet far for første gang som 40 årig, selv hvis han var 45 år ville jeg aldrig tænke at han var uegnet som førstegangs-far

Anmeld

2. september 2012

4kløver

Min var 41 da tøsen kom og 43 da sønnen kom. I 44 år fødselsdag gave ønsker han sig en til.

Anmeld

2. september 2012

Mother-love

Min kæreste blev 36 kort efter isabella blev født. Og det er hans første. Synes det kommer meget an på hvordan fyren er. Min kæreste er meget ung af sind. Og et stort lege barn. Så jeg synes ikke der er nogen problemer i at få børn i den alder.
Men når han når de 45 synes jeg det er ved at være lidt forsendt.

Anmeld

2. september 2012

132319

48-50 år og for min skyld må han også gerne være ældre.

En mand der bliver far som 55årig kan være lige så frisk som en på 25 og der er jo ingen garantier for hvor gammel man bliver. Den unge kan jo sagtens gå bort før den ældre.

Anmeld

2. september 2012

Benjamins'mor

Har stemt 36-38.

Anmeld

2. september 2012

Anonym trådstarter

HelleBelle skriver:

Hvis I skal i behandling så gå hellere i gang så snart I kan!!!!!!!

Det er også det jeg tænker.

Det kan jo trække ud.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.