Føler mig lidt glemt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det er det farlige ved facebook. Alle de forventninger og folk der misforstår og bliver misforstået.

Der er mange mennesker (inklusiv mig selv) der ikke skriver tillykke på facebook, eller kun lige husker det hvis der tilfældigvis dukker en nyhed op med nogle venner der har ønsket tillykke.

Så lad være med at hænge dig i dét. 

Synes bare det er noget andet når det er familie så tæt på.. Især når de sidder på facebook, og skriver status og svare andre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

modesty

Anonym skriver:

Synes bare det er noget andet når det er familie så tæt på.. Især når de sidder på facebook, og skriver status og svare andre..

Ja, det synes du, men det er ikke sikkert at de synes det. Og derfor er det så ærgerligt at blive ked af noget som afsenderen måske slet ikke har skænket en tanke. Man undgår mange skuffelser ved at forstå at folk er forskellige og vægter forskellige ting. Du kan jo ikke regne med at de kan læse dine tanker.

Anmeld

2. september 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Ja, det synes du, men det er ikke sikkert at de synes det. Og derfor er det så ærgerligt at blive ked af noget som afsenderen måske slet ikke har skænket en tanke. Man undgår mange skuffelser ved at forstå at folk er forskellige og vægter forskellige ting. Du kan jo ikke regne med at de kan læse dine tanker.

Forventer jeg heller ikke. Men forventer når de bliver ked af folk ikke husker Deres, at de så husker Dem de har nær

Anmeld

2. september 2012

Camilla <3

Jeg kan nu godt forstå dig. 

Men håber du får en god dag, trods alt. 

Stort tillykke ..

Anmeld

2. september 2012

Camilla <3

modesty skriver:

Men nu er der jo på facebook, en lille reminder øverst i den ene side..  og syntes nu, når det er familie/svigerfamilie, så husker man altså fødselsdagen.  Men det er nu bare min mening.  

Anmeld

2. september 2012

modesty

Men nu er der jo på facebook, en lille reminder øverst i den ene side..  og syntes nu, når det er familie/svigerfamilie, så husker man altså fødselsdagen.  Men det er nu bare min mening.  

Jeg gentager mig selv og siger ja, det er DIN mening, men det er ikke TS's families mening. De glemmer ikke hendes fødselsdagsfacebookreminder med vilje fordi de er onde mennesker, men fordi de ikke tjekker den fordi den slags gør de ikke. Der er ikke nogen grund til at blive såret over noget som afsenderen ikke har ment noget ondt ved. Så kan man i hvert fald bruge en meget stor del af sit liv på at blive såret til ingen verdens nytte.

PS: Jeg tjekker aldrig den fødselsdagsreminder, og det er der mange andre mennesker der heller ikke gør.

Anmeld

2. september 2012

Camilla <3

modesty skriver:

Jeg gentager mig selv og siger ja, det er DIN mening, men det er ikke TS's families mening. De glemmer ikke hendes fødselsdagsfacebookreminder med vilje fordi de er onde mennesker, men fordi de ikke tjekker den fordi den slags gør de ikke. Der er ikke nogen grund til at blive såret over noget som afsenderen ikke har ment noget ondt ved. Så kan man i hvert fald bruge en meget stor del af sit liv på at blive såret til ingen verdens nytte.

PS: Jeg tjekker aldrig den fødselsdagsreminder, og det er der mange andre mennesker der heller ikke gør.

Rolig..  Men den er jo liiiige til .. Det er jo bare at kigge, man skal ikke engang klikke på noget  Godnat. 

Anmeld

3. september 2012

Sasser86

jeg kigger nu heller aldrig på den fødselsdags liste. der er så meget lort på fb efterhånden at der er meget jeg ikke orker at tjekke.

der er også mange der glemmer at skrive til mig, og jeg kan da også glemme andre, går ikke og tænker, er der mon nogen der har fødselsdag i dag.

men jeg holder da ikke mindre af folk af den grund.

så hæng dig ikke i det, ikke alle går op i det.....

Anmeld

3. september 2012

Anonym trådstarter

Ved min svigerinde kigger der.. Plus, havde flyttet fødselsdagen til søndag, pga min svigerinde skulle holde fest og i byen, så hun sprugte om jeg kunne holder den søndag istedet. Så hun vidste jeg havde fødselsdag lørdag

Anmeld

3. september 2012

MorDk

JulieE skriver:

Kender det godt!!! Jeg har fødselsdag midt i sommerferien og bliver ofte glemt, både af familie og venner, fordi folk er ude og rejse eller bare holder ferie 

Stort TILLYKKE fra mig! Håber du havde en god dag, trods alt 

Øv Det er super trist!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.