Føler mig lidt glemt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.827 visninger
20 svar
0 synes godt om
2. september 2012

Anonym trådstarter

Føler mig lidt glemt - kan være andre ikke synes det er noget, men har alligevel følelsen..

Havde fødselsdag igår - men hverken svigermor, svigerfar eller svigerinde skrev tillykke på facebook, selv de var online hele dagen, og selv skrev på facebook.

Holder fødselsdag i dag - så satser på et tillykke i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

Dot D

Kender det godt

Stort tillykke med dagen i går, håber du får en god dag i dag

Anmeld

2. september 2012

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Kender det godt

Stort tillykke med dagen i går, håber du får en god dag i dag

Tak

Anmeld

2. september 2012

JulieE

Kender det godt!!! Jeg har fødselsdag midt i sommerferien og bliver ofte glemt, både af familie og venner, fordi folk er ude og rejse eller bare holder ferie 

Stort TILLYKKE fra mig! Håber du havde en god dag, trods alt 

Anmeld

2. september 2012

Anonym trådstarter

JulieE skriver:

Kender det godt!!! Jeg har fødselsdag midt i sommerferien og bliver ofte glemt, både af familie og venner, fordi folk er ude og rejse eller bare holder ferie 

Stort TILLYKKE fra mig! Håber du havde en god dag, trods alt 

Tak

Altid noget at man ikke havde glemt det  hihi..

Kan se min svigerinde har travlt med at skrive om tømmermænd og bytur, så nu må vi se om hun har husket "fødselsdagen" i dag

Anmeld

2. september 2012

mpr

Kender det godt :/ Min far havde glemt hvilken dato jeg havde fødselsdag sidste år så han ringede 2 døgn før og ønskede mig tillykke med overbevisning om at det var den dag jeg fyldte 19 Det kan godt være jeg ikke blev glemt men deet gør da lidt ondt at ens far ikke kan huske hvilken dato ens eget barn har fødselsdag..

Tillykke med fødselsdagen og håber du får en god fest

Anmeld

2. september 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Føler mig lidt glemt - kan være andre ikke synes det er noget, men har alligevel følelsen..

Havde fødselsdag igår - men hverken svigermor, svigerfar eller svigerinde skrev tillykke på facebook, selv de var online hele dagen, og selv skrev på facebook.

STORT tillykke med dagen i går - det var jo en perfekt dag at have fødselsdag på, siger det andet fødselsdagsbarn 

Anmeld

2. september 2012

VØS

Kender det ALT for godt, jeg har fødselsdag nytårsaften, altså den 31/12 og der har folk bare andet i tankerne
Men der skal da lige lyde et forsinket tillykke med fødselsdagen i går, herfra
Hip hip hurraaa

Anmeld

2. september 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Kender det godt ! 

Men tillykke med dagen 

Anmeld

2. september 2012

modesty

Det er det farlige ved facebook. Alle de forventninger og folk der misforstår og bliver misforstået.

Der er mange mennesker (inklusiv mig selv) der ikke skriver tillykke på facebook, eller kun lige husker det hvis der tilfældigvis dukker en nyhed op med nogle venner der har ønsket tillykke.

Så lad være med at hænge dig i dét. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.