Guldmærker Føtex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2012

Anonym trådstarter

Emily2012<3 skriver:

Hvis du skal af med dem så modtager jeg gerne..

Betaler gerne porto..

Og lidt for dem..

Hvad ville du evt give for mærkerne ?

Kan høre der er delte meninger om man kan * tillade * sig og tage penge eller ej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Helt iorden med den holdning.

Men man kan også vende den om, jeg har handlet for MANGE penge for at få de mærker.

Hvis man samler på mærkerne må man jo så bare handle for at få dem.

Det er jo ikke noget man bare for , du skal jo ligesom lægge penge.

men der er jo ingen der har tvunget dig til at købe for de penge

altså vi har da selv lagt for over 2500 kr i mad og andet husholdning, og fik mærker som en slags bonus, det er da kun fedt men det er absolut IKKE derfor jeg købte så meget ind

Anmeld

2. september 2012

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

men der er jo ingen der har tvunget dig til at købe for de penge

altså vi har da selv lagt for over 2500 kr i mad og andet husholdning, og fik mærker som en slags bonus, det er da kun fedt men det er absolut IKKE derfor jeg købte så meget ind

Har nu heller ikke købt ind for at FÅ mærker. Men takkede ja, da vi skal have nogle gryder. Men manden har købt computer som gav en del.

Lige frem og skrive det er svineri og tag penge , ja der er vi bare ikke enig.

Anmeld

2. september 2012

jydeinden

Har nu heller ikke købt ind for at FÅ mærker. Men takkede ja, da vi skal have nogle gryder. Men manden har købt computer som gav en del.

Lige frem og skrive det er svineri og tag penge , ja der er vi bare ikke enig.

det synes jeg ærligt det er.. for som jeg også sagde til min kæreste, mærkerne er værdi løse.. de er en slags adgangsbillet til at få lov at købe nogen gryder, eller pander eller hvad man nu står og mangler.

hvorfor skulle jeg som person tjene penge for en billet som alle og en hver kan få gratis hvis de har muligheden for at købe ind for så mange penge? det er det jeg ikke kan se.

jeg vil da 1000 gange hellere hjælpe nogen brugere herinde feks med at få muligheden for at få det de mangler, hvis de feks er enlige eller bare ikke har så mange penge til mad mv.

Anmeld

2. september 2012

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

det synes jeg ærligt det er.. for som jeg også sagde til min kæreste, mærkerne er værdi løse.. de er en slags adgangsbillet til at få lov at købe nogen gryder, eller pander eller hvad man nu står og mangler.

hvorfor skulle jeg som person tjene penge for en billet som alle og en hver kan få gratis hvis de har muligheden for at købe ind for så mange penge? det er det jeg ikke kan se.

jeg vil da 1000 gange hellere hjælpe nogen brugere herinde feks med at få muligheden for at få det de mangler, hvis de feks er enlige eller bare ikke har så mange penge til mad mv.

Det er helt fint med din holdning

vi ser bare ikke ens på det

Anmeld

2. september 2012

dpb

jydeinden skriver:

Helt enig

Qnuz

Anmeld

2. september 2012

Nadia&Daniel

jydeinden skriver:

Anmeld

2. september 2012

Emily2012<3

Anonym skriver:

Hvad ville du evt give for mærkerne ?

Kan høre der er delte meninger om man kan * tillade * sig og tage penge eller ej

Det ved jeg ikke.. Kom med et forslag..

Anmeld

2. september 2012

Anonym trådstarter

Emily2012<3 skriver:

Det ved jeg ikke.. Kom med et forslag..

Aner det ikke. Du må sige hvor meget du evt vil give

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.