Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er anno da jeg ikke vil hagles ned
Har en masse fyldte hæfter med guldmærker. Faktisk hele 11 stk
Så en på en genbrugsside solgte dem, men er det ok ?
Altså hvad tænker I ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nej det syntes jeg ikke er okay... man får jo mærkerne gratis bare fordi man handler når det er slut får man jo ingen ting... jeg ville give dem væk til folk der gerne ville have de gryder/pander osv. aldrig sælge dem
Anonym skriver: Er anno da jeg ikke vil hagles ned Har en masse fyldte hæfter med guldmærker. Faktisk hele 11 stk Så en på en genbrugsside solgte dem, men er det ok ? Altså hvad tænker I ?
Hvis du skal af med dem så modtager jeg gerne..
Betaler gerne porto..
Og lidt for dem..
B&J skriver: nej det syntes jeg ikke er okay... man får jo mærkerne gratis bare fordi man handler når det er slut får man jo ingen ting... jeg ville give dem væk til folk der gerne ville have de gryder/pander osv. aldrig sælge dem
Tak for svar
Emily2012<3 skriver: Hvis du skal af med dem så modtager jeg gerne.. Betaler gerne porto.. Og lidt for dem..
Tak for svar- ved endnu ikke hvad jeg stiller op med dem. Vi har snakket om at vi skal have skiftet lidt gryder ud.
Men kommer nok ikke til at bruge 11 ( plus alle de løse mærker )
4kløver skriver: Måske / måske ikke. Jeg ville ikke købe dem men har læst at folk gør det.
Måske / måske ikke. Jeg ville ikke købe dem men har læst at folk gør det.
Synes porto er fair pris for bøgerne.. For man havde (nok) handlet i Føtex, Bilka eller Sallig alligevel
Men synes det er en god gerning at sælge (for porto) dem, vist man ikke selv skal bruge dem
Nadia&Daniel skriver: Synes porto er fair pris for bøgerne.. For man havde (nok) handlet i Føtex, Bilka eller Sallig alligevel Men synes det er en god gerning at sælge (for porto) dem, vist man ikke selv skal bruge dem
Anonym skriver: Tak for svar- ved endnu ikke hvad jeg stiller op med dem. Vi har snakket om at vi skal have skiftet lidt gryder ud. Men kommer nok ikke til at bruge 11 ( plus alle de løse mærker )
Du er velkommen til at skrive til mig på pb..
Er meget interesseret nemlig..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128