Suk -.-"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Ja...... Så siger kæresten at jeg skal gå ud og tá opvasken ( skal lige siges jeg bare har ondt i min ryg og mine fødder) og så siger han at hvis jeg ik tager lidt af den nu skal jeg tá det hele i morgen plus jeg skal vaske tøj. Og hvad skal han..... Sidde på min pc og høre musik og være på facebook.... Han har ik lyst til at hjælpe mig med noget husligt.  

Heheh . Hvad er han ? Din mor

Forstår ikke nogle finder sig i det der .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2012

De3Guldklumper

Ja...... Så siger kæresten at jeg skal gå ud og tá opvasken ( skal lige siges jeg bare har ondt i min ryg og mine fødder) og så siger han at hvis jeg ik tager lidt af den nu skal jeg tá det hele i morgen plus jeg skal vaske tøj. Og hvad skal han..... Sidde på min pc og høre musik og være på facebook.... Han har ik lyst til at hjælpe mig med noget husligt.  

Undskylder på forhånd - men at nogen overhovedet finder sig i at blive talt sådan til og så ivrigt gør som der bliver sagt - går sgu over min forstand.

Ikke om jeg ville finde mig i det.

Når det så er sagt så må du jo selv ha opdraget ham sådan og fra nu af ville jeg sgu nok stoppe med at vaske hans tøj så kunne han jo se om det var så sjovt når der ikke er flere rene underhylere eller strømper.

Anmeld

1. september 2012

Mettefpigen

Har du sagt noget til ham????.... Det skal du sku gøre!!!!

Anmeld

1. september 2012

MorDk

Fatter ikke du finder dig i det? Min kæreste kunne aldrig finde på at tale sådan til mig. Herhjemme hjælper vi hinanden HVER DAG! Ingen  sure miner og intet regnskab med hvem der laver hvad, hvornår og hvorfor. Vi gør det bare! INGEN skulle dikterer MIG hvad jeg skulle foretage mig i MIT eget hjem!!!!

Anmeld

2. september 2012

FruK

Du finder dig jo i det så længe du ikke siger noget til ham. At spille sur, så han selv skal gætte, er ikke det samme som at sige fra.

Sig det til ham i stedet. 

Anmeld

2. september 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Med mindre det fordi han har taget opvasken den sidste uge, og det er din tur og det var det han havde sagt til dig, så havde jeg bedt ham flette næbet og selv tage den opvask, hvis den generer ham!

Herhjemme hjælpes vi ad med de sure pligter, dog gør jeg p.t. lidt mere, eftersom jeg går hjemme og det synes jeg er fair nok!

Jeg synes du skal sige noget til ham i stedet for at sidde og se tvær ud, det er der da ingen af jer, der får noget ud af!

Hvis han ikke behandler dig ordentligt sådan helt generelt så synes jeg du skal pakke og smutte, for så kan du helt sikkert finde noget bedre!

Anmeld

2. september 2012

Anonym trådstarter

Vi har fundet ud af det vi hjalp hinanden her i dag og vaske tøjet skiftes vi til at gå ned med 

Anmeld

2. september 2012

Camilla <3

Anonym skriver:

Vi har fundet ud af det vi hjalp hinanden her i dag og vaske tøjet skiftes vi til at gå ned med 

Anmeld

2. september 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Anmeld

2. september 2012

MorDk

Anonym skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.