Suk -.-"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.706 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. september 2012

Anonym trådstarter

Ja...... Så siger kæresten at jeg skal gå ud og tá opvasken ( skal lige siges jeg bare har ondt i min ryg og mine fødder) og så siger han at hvis jeg ik tager lidt af den nu skal jeg tá det hele i morgen plus jeg skal vaske tøj. Og hvad skal han..... Sidde på min pc og høre musik og være på facebook.... Han har ik lyst til at hjælpe mig med noget husligt.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2012

CarinaSB

Anonym skriver:

Ja...... Så siger kæresten at jeg skal gå ud og tá opvasken ( skal lige siges jeg bare har ondt i min ryg og mine fødder) og så siger han at hvis jeg ik tager lidt af den nu skal jeg tá det hele i morgen plus jeg skal vaske tøj. Og hvad skal han..... Sidde på min pc og høre musik og være på facebook.... Han har ik lyst til at hjælpe mig med noget husligt.  

Jeg tror sq at jeg havde sparket ham ud i køkkenet så han kunne tage opvasken .. og så kunne jeg tage vasketøjet imorgen .. 

Anmeld

1. september 2012

miig1989

Anonym skriver:

JJeJa...... Så siger kæresten at jeg skal gå ud og tá opvasken ( skal lige siges jeg bare har ondt i min ryg og mine fødder) og så siger han at hvis jeg ik tager lidt af den nu skal jeg tá det hele i morgen plus jeg skal vaske tøj. Og hvad skal han..... Sidde på min pc og høre musik og være på facebook.... Han har ik lyst til at hjælpe mig med noget husligt.  

Jeg forstår ikke, hvis du finder dig i det ?!

Jeg var blevet pænt gal, hvis min kæreste havde sagt det ..

Anmeld

1. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg bliver demonstrativt i sengen og ser sur ud. Så forstår han mit budskab

Anmeld

1. september 2012

Ayasmor

Anonym skriver:

Jeg bliver demonstrativt i sengen og ser sur ud. Så forstår han mit budskab

Hvorfor ikke bare sige det til ham, fremfor at han skal sidde og gætte at hans opførsel ikke er iorden?? Jeg havde valgt at sige fra med det samme, ellers ville jeg bare frygte en cirkel hvor han tror at det er i orden at tiltale mig på den måde. Evt. sige at han har da ret i at opvasken skal tages, så det kunne i da sammen gøre.

Anmeld

1. september 2012

Steph_Laurits

Øøøøøøøh....

Havde nok ikke lige fundet mig i det - det er for fanden da ikke din far du er sammen med... Man er sammen om tingene og ikke noget med at sige: "Du skal det og det" - man HJÆLPES!!!

Men at du virkelig finder dig i den måde at blive talt til på, er mig en gåde!

Anmeld

1. september 2012

Muffin_girl

StephanieJ skriver:

Øøøøøøøh....

Havde nok ikke lige fundet mig i det - det er for fanden da ikke din far du er sammen med... Man er sammen om tingene og ikke noget med at sige: "Du skal det og det" - man HJÆLPES!!!

Men at du virkelig finder dig i den måde at blive talt til på, er mig en gåde!

Anmeld

1. september 2012

HeXeri

Anonym skriver:

Du har opdraget din kæreste helt elendigt. Min ville ikke turde snakke sådan til (og om) mig.

Ja, det forstår jeg da ikke du gider?

Anmeld

1. september 2012

foto på lærred

Anonym skriver:

Du har jo selv valgt at være sammen med ham

Anmeld

1. september 2012

5timesacharm..right?

Anonym skriver:

jeg havde slukket computeren for ham, og sagt at han kunne give en hånd med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.