Vintergarderobe....spørgsmål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2012

serinasmor

Vi har lige købt serinas flyverdragt idag og vinterstøvler ... 

her bliver det 1 termosæt, 1 flyverdragt, 1 par vinterstøvler, 1 skisæt (jakke og bukser)... skisættet er fra sidste vinter hvor det var lidt for stort .. det burde derfor passe til vinter ... bukserne gør i hvert fald (selerne var kortet så meget som de overhovedet kunne) ... måske skal vi have endnu en vinterjakke .. men kun hvis den anden alligevel når at blive for lille ..

så har vi købt en hue (har også nogle i skabet hun har arvet og måske kan passe .. det skal vi lige have tjekket op på - tror ting bliver nemmere væk i børnehaven og vi skal nok derfor have mindst 2 huer i alt)  ved hun har en hel del vanter fra sidste år ... regner også med at hun får 2 par med i børnehave hver dag .. 

har i øvrigt  købt flyverdragt i str 98 (hun bruger 92 i tøj nu)... hun var med at prøve den - og i str 98 passede det med at det var muligt at få fat i en håndfuld flyverdragt mellem hendes ben ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2012

MomseJulia

Vi plejer kun at have et af hver, nogle gange to, hvis vi skifter dragt til Jul, Men efter den lille er i skovbørnehave er to "gode" flyvedragter nødvendigt! Dog er de arvet og købt brugt. Med de store havde de bare en par skibukser hvis uheldet er ude, og en enkel gang har vi bare brugt regnjakke og vinter jakke sammen fordi jakken var våd.

Anmeld

2. september 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har et sæt af hvert og har aldrig haft problemer med, at få det tørt til næste dag. Det eneste jeg har købt flere af er huer og vanter.

Vi bruger termostøvler. De har også haft almindelige vinterstøvler, men de vil hellere have termostøvler på og dem har de i øvrigt aldrig kolde tæer i.

Anmeld

2. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har 2 flyverdragter, et skisæt ( bruger jakken for sig selv ) 2-3 par støvler, masser af vanter, både strikvanter og termo vanter. 3-4 elefanthuer, strik strømper osv. Vi har vist endnu ik rigtig haft brug for termotøj, men har da et sæt.

Thea er bare verdensmester i at blive beskidt og våd, så vi er nød til at ha masser af extratøj.

Vi har en dyr flyverdragt og en vi har arvet. 

Du ka jo altid prøve dig frem med en først, også sener supplere op hvis det er for lidt! Vh stine

Anmeld

2. september 2012

Lullaby

Ja 2 flyverdragter, en gang termostøvler og et par vinterstøvler, 2 par huer og 2 par forskellige slags vanter  Det er noget af en udgift når de sådan skal have ny vintergarderobe. Izabella som går i skole har det samme og de slider gerne en flyverdragt op i løbet af en sæson

Anmeld

2. september 2012

Sara.

Jeg har altid haft 2 par flyverdragter, 1 jakke, et par vinterstøvler, et par termostøvler, 1 fleece trøje, 2 par luffer, flere par fingervanter (dem der i strik), 1 varm elefanthue, 1 mindre varm elefanthue.

Min datter kan godt komme til at tisse i bukserne og så er det rart at der er en ekstre flyverdragt i børnehaven.

Har aldrig haft brug for mere end en jakke..

Fingervanterne bliver ofte væk i børnehaven, så det er rart der er et par stykker.

Min datter er 110 cm høj og har købt i str 116 til hende. Flyverdragtern skal ca. være 10 cm for lang i livet. Det vil sige at hvis hun har den på så skal den ca. være 10 cm længere nede end numsen på hende....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.