Hvad skulle vi måske prøve ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2012

Mulle82

Laulund87 skriver:

Jeg har ikke brugt æl-tests, men hvis jeg f.eks havde regnet ud at jeg havde ægløsning en fredag, har jeg læst at man skal dyrke sex nogle dage inden og indtil dagen efter Med 2 dages mellemrum. Så mandag, onsdag og fredag i det tilfælde.

Det blev jeg gravid på ved 1. forsøg.

For bare lige at få den skåret ud i pap - så mener du : ÆL fredag - så mandagen efter sexer i? og onsdag - fredag.

Bare så vi kan prøve denne "opskrift" næste gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

miig1989

Mulle82 skriver:

For bare lige at få den skåret ud i pap - så mener du : ÆL fredag - så mandagen efter sexer i? og onsdag - fredag.

Tror hun mener: mandag - onsdag - fredag (ægløsning) - lørdag

Men ved det ikke :p

Anmeld

2. september 2012

Mulle82

miig1989 skriver:

Tror hun mener: mandag - onsdag - fredag (ægløsning) - lørdag

Men ved det ikke :p

Nåå ja det er da sikkert sådan det er  

Anmeld

2. september 2012

FogL

Sædceller lever i op til 5 døgn, så chancen er ret stor omkring ÆL. 
Lige pt prøver vi også. Har ÆL om ca. 4-5 dage tror jeg. De sidste par dage har vi haft sex 2 gange om dagen, og bliver ved med mindst en gang om dagen, indtil mens. (forhåbentlig ikke )  

Anmeld

2. september 2012

Laulund87

Mulle82 skriver:

Nej mandagen FØR 

Anmeld

3. september 2012

Mulle82

Laulund87 skriver:

Nej mandagen FØR 

TAK  Det må prøves

Anmeld

3. september 2012

Snartmortil3

Hvis du har positiv ÆL test nu, ville jeg da bare sexe i dag, og nogle dage frem!

Jeg er 5+0 i dag, og vi har haft sex 4 dage inden ægløsning og ellers først et par dage efter ægløsning. Vi havde planlagt at det skullle ske til oktober, så vi havde ikke sex omkring ægløsning, men nu skete det altså alligevel. Hvilket selvfølgelig ingenting gør

Anmeld

3. september 2012

Laulund87

Mulle82 skriver:

TAK  Det må prøves

Anmeld

3. september 2012

Frk-Lotusblomst

Jeg regnede på forhånd frem til hvornår jeg ca. Burde have æl! Som var d. 2, derfor forventede jeg positiv æltest onkring d. 31! Vi startede så med at sexe nogle dage før den forventede positive æltest!
Og så tre dage efter fordi at mange er i tvivl om hvornår æl sker efter positiv test og det længste jeg har set de prof skriver er ml. 12-76 timer efter positiv æl!

Vi gjorde således: knaldede d. 29, 30(to gange), 31 (positiv æltest), 1 (2 gange), 2, 3, - vi blev gravide!

Har været gravid 3 gange, alle tre gange har vi ikk knaldet meget fra mens til et par dage før æl, og heller ikke knaldet andet 1 gang fra et par dage efter forventet æl og så til positiv test

- håber du forstår!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.