Hvad skulle vi måske prøve ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.367 visninger
18 svar
0 synes godt om
31. august 2012

Anonym trådstarter

Hej tøser . 

sagen er den at mig og min kæreste har i 9 laaaange måneder nu prøvet på bebs . denne månede er 10 månede og idag er æl testen positiv .. 

Hvordan søren kan vi prøve og have sex? .. 

vi syntes nu vi har prøvet at, li fra hver dag fra mens slut til mens start, vi har prøvet vær 2 dag gennem måneden, og flere gange om dagen, og nogle dage før og dage efter æl .. og en månede hvor vi slet ikke tænkte over det men bare sexede når vi lystede .

Hvordan gjorde i da i blev gravide? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hej tøser . 

sagen er den at mig og min kæreste har i 9 laaaange måneder nu prøvet på bebs . denne månede er 10 månede og idag er æl testen positiv .. 

Hvordan søren kan vi prøve og have sex? .. 

vi syntes nu vi har prøvet at, li fra hver dag fra mens slut til mens start, vi har prøvet vær 2 dag gennem måneden, og flere gange om dagen, og nogle dage før og dage efter æl .. og en månede hvor vi slet ikke tænkte over det men bare sexede når vi lystede .

Hvordan gjorde i da i blev gravide? 

jeg tror ikke det gør nogen forskel om det er kl 12 eller kl 23 man har sex, hvis du forstår hvad jeg mener - det sker når det sker, og jeg forstår udemærket i er ved at være utålmodige, men det skal nok blive jeres tur en dag

Anmeld

31. august 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

jeg tror ikke det gør nogen forskel om det er kl 12 eller kl 23 man har sex, hvis du forstår hvad jeg mener - det sker når det sker, og jeg forstår udemærket i er ved at være utålmodige, men det skal nok blive jeres tur en dag

Ja . det ved jeg .. men hvor mange dage efter positiv æl burde man måske have sex?

Anmeld

31. august 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Ja . det ved jeg .. men hvor mange dage efter positiv æl burde man måske have sex?

mener vidst at ægløsningen finder sted mellem 24-48 timer efter den positive test

Anmeld

31. august 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Når du har en positiv test, går der mellem 24 og 36 timer til man har ægløsning. Så hvis i sex'er, når du har en positiv test og måske et par dage efter? Nogle mener, at det er bedst at sex'e et par dage inden ægløsning, så hvis du ved hvornår du ca. får en positiv test, tror jeg at jeg ville forsøge at tilpasse det, så i sex'er et par dage inden den positive test, på dagen med den positive test og et par dage efter

Held og lykke 

Anmeld

31. august 2012

Laulund87

Jeg har ikke brugt æl-tests, men hvis jeg f.eks havde regnet ud at jeg havde ægløsning en fredag, har jeg læst at man skal dyrke sex nogle dage inden og indtil dagen efter Med 2 dages mellemrum. Så mandag, onsdag og fredag i det tilfælde.

Det blev jeg gravid på ved 1. forsøg.

Anmeld

31. august 2012

Frk. Himmelblå

Miss Church skriver:

Når du har en positiv test, går der mellem 24 og 36 timer til man har ægløsning. Så hvis i sex'er, når du har en positiv test og måske et par dage efter? Nogle mener, at det er bedst at sex'e et par dage inden ægløsning, så hvis du ved hvornår du ca. får en positiv test, tror jeg at jeg ville forsøge at tilpasse det, så i sex'er et par dage inden den positive test, på dagen med den positive test og et par dage efter

Held og lykke 

Til den med INDEN ægløsning. Så ligger de små svømmere på lur, når ægget helt intetanende ankommer  Et bagholdsangreb!! 

Det har virket her - har jeg efterrationaliseret mig frem til. I forhold til termin osv., kan jeg regne mig frem til, at vi begge gange har haft den vigtige sex 2-3 dage FØR befrugtningen! Vildt nok... 

Anmeld

31. august 2012

Laulund87

Frk. Himmelblå skriver:

Til den med INDEN ægløsning. Så ligger de små svømmere på lur, når ægget helt intetanende ankommer  Et bagholdsangreb!! 

Det har virket her - har jeg efterrationaliseret mig frem til. I forhold til termin osv., kan jeg regne mig frem til, at vi begge gange har haft den vigtige sex 2-3 dage FØR befrugtningen! Vildt nok... 

Anmeld

31. august 2012

Miss Church

Frk. Himmelblå skriver:

Haha nemlig Det må altså være hemmeligheden  

Anmeld

31. august 2012

NNL

Jeg havde en positiv ÆL test ondsag, vi sexede lørdag, tirsdag og torsdag. Vi prøvede at lade der gå 2-3 dage imellem, så "svømmerne" kunne vokse sig store og stærke, og så ramme aftenen inden jeg mente at selve ægløsningen fandt sted. (Tror det var fredag morgen, pga spændinger i underlivet). Den måned vi gjorde sådan, blev jeg gravid (11. forsøg)...

Er din cyklus regelmæssig?

Held og lykke med projektet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.