Pylret dreng på 6 måneder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2012

LykkeB

modesty skriver:

Mit bud er: Ikke tænder, ikke sult, men ja - tryghed. Det at han ikke vil sove igen og først falder til ro når han kommer ind til jer, er meget kendetegnende, også for den periode med separationsangst der typisk starter ved 7-8 mdrs. alderen.

Så jeg vil skyde på at det enten er et tigerspring eller en tidlig separationsangst.

Tror også at det har noget med tryghed at gøre. Det er bare sådan at det er kun ved mig han er sådan. Han viser slet ikke tegn på usikkerhed og bliver heller ikke ked af det, så længe jeg ikke er der. Tror det er tigerspringet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

LykkeB

Mussen2 skriver:

Tiger! Det lyder så bekendt og passer med tigersprings teorien. For vores vedkomne var dette tiger spring det værste og længste. De andre var ret nemme og korte sammenlignet med.

Ja, tænker at det må være det. Vi har slet ikke lagt mærke til de andre tigerspring, men det her..Puha!!

Anmeld

31. august 2012

LykkeB

Team Putte skriver:

Der ligger et tigerspring i den alder og et af tegnene er netop rodet nattesøvn og stort tryghedsbehov

Ja, har godt være inde og læse om det nu. Alt tyder på at det er derfor!

Anmeld

31. august 2012

Team Putte

LykkeB skriver:

Ja, har godt være inde og læse om det nu. Alt tyder på at det er derfor!

Kan foreslå dig bogen "Vidunderlige uger" den er helt fantastisk og fortæller om alle springene til 2 år Det er lidt nemmere at håndtere, acceptere og overskue tingene når man kender årsagen og ved der er lys for enden

Anmeld

31. august 2012

LykkeB

Team Putte skriver:

Kan foreslå dig bogen "Vidunderlige uger" den er helt fantastisk og fortæller om alle springene til 2 år Det er lidt nemmere at håndtere, acceptere og overskue tingene når man kender årsagen og ved der er lys for enden

Tak for det. Den må jeg eje! 

Anmeld

31. august 2012

Team Putte

LykkeB skriver:

Tak for det. Den må jeg eje! 

Anmeld

31. august 2012

modesty

LykkeB skriver:

Tror også at det har noget med tryghed at gøre. Det er bare sådan at det er kun ved mig han er sådan. Han viser slet ikke tegn på usikkerhed og bliver heller ikke ked af det, så længe jeg ikke er der. Tror det er tigerspringet

Sådan er det også her, det er klart tydeligst når han er sammen med mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.