Demonstration for konkret lovændring lørdag d. 1 september.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2012

Faith

Dustmuz skriver:

nu vil jeg komme med lige "negativt"

Desværre tror jeg IKKE at underskrift indsamling og demonstration vil hjælpe en dyt..

for at få ændret en lov, skal mindst 70% af, den myndige del, befolkningen, skrive under (i sådanne tilfælde SKAL loven omskrives, dvs der skal foreligge et KONKREK lovforslag fra folket)

Men ja, dyresex burde forbydes..
men som loven er nu, er det jo kun tilladt i det omfang at dyret ikke lyder overlast..

man kan på en måde (og myrd mig ikke for sammenligningen her)
sammenligne det med sex med en kvinde..
Hvis hun "frivilligt" går med til det, så er det iorden, og er det voldtægt er det ikke..

et dyr vil sikkert nok kunne "sige fra" på en eller anden måde, da det højst sandsynligt vil blive ekstremt urolig hvis det ikke har "lyst"
jeg aner det dog ikke, og har ingen intentioner om at finde ud af det..

En kvinde kan osse blive "ekstremt urolig" hvis ikke hun har lyst til sex. Men derfor kan hun stadig godt voldtages. Det er bare et spørgsmål om at holde hende fast nok. Det samme gælder dyr. Så den sammenligning giver jeg ikke meget for.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

Dustmuz

Faith skriver:

En kvinde kan osse blive "ekstremt urolig" hvis ikke hun har lyst til sex. Men derfor kan hun stadig godt voldtages. Det er bare et spørgsmål om at holde hende fast nok. Det samme gælder dyr. Så den sammenligning giver jeg ikke meget for.

Nu skal jeg ikke kunne sige hvordan det foregår..
men en hest f.eks.. den holder man ski ikke bare lige fast..
SÅ meget ved jeg dog om lige dét dyr hehe..

men som sagt.. ikke myrde mig for sammenligningen..

Anmeld

31. august 2012

MortilElias2010

Fine's-Moar skriver:

Omg!!!

Findes der dyrebodeller??:/

Hvad klok er det imorgen??

Massevis 

Katte, store som små, køer kalve heste føl dådyr kaniner høns hunde hundehvalpe - alt hvad de kan komme i nærheden af!! 

Har arbejdet på demoen i 6 måneder og nu er det snart dagen! Jeg er ligeglad med om det ændrer noget imorgen men på det lange sigt håber jeg ved gid det bliver konkret forbudt! Det er så forfærdeligt! 

Detet er kl. 12.30 hvor vi mødes på polititorvet 14 i Kbh med bannere, underskriftindsamlinger, visitkort til at dele ud og underskrive osv! 

Demoen begynder kl. 13! 

Håber at se MANGE! 

Anmeld

31. august 2012

MortilElias2010

Olivia's Moar skriver:

Go' demo til jer !
Sidder og demonstrerer med herhjemme fra og har selvfølgelig skrevet under !!
Kan ikk rigtigt tage afsted med bettepigen

Det er bare ok! Du er med i ånden 

Anmeld

31. august 2012

Faith

MortilElias2010 skriver:

Massevis 

Katte, store som små, køer kalve heste føl dådyr kaniner høns hunde hundehvalpe - alt hvad de kan komme i nærheden af!! 

Har arbejdet på demoen i 6 måneder og nu er det snart dagen! Jeg er ligeglad med om det ændrer noget imorgen men på det lange sigt håber jeg ved gid det bliver konkret forbudt! Det er så forfærdeligt! 

Detet er kl. 12.30 hvor vi mødes på polititorvet 14 i Kbh med bannere, underskriftindsamlinger, visitkort til at dele ud og underskrive osv! 

Demoen begynder kl. 13! 

Håber at se MANGE! 

Øv øv øv hvor bliver jeg trist.

Anmeld

31. august 2012

heaven

kan desværre ikke deltage , men har bestemt skrevet under via linket  dejligt med en god sag, så vi forhåbentlig kan få lavet det om, og få stoppet - eller få lavet STRENGE straffe for - denne sygelige adfærd!!!!

Jannie

Anmeld

31. august 2012

FrkZier

MortilElias2010 skriver:

Det er tilladt at have sex med dyr i Danmark!

Acceptere du det?

Jeg gør IKKE !

Derfor deltager jeg i demonstrationen for konkret lovændring af dyreværnsloven, så den IKKE kan gradbøjes på lørdag d. 1 september kl. 13. fra polititorvet 14 i KBH.

Jeg satser på at se mange!

Kommer I?

Jeg har grafisk materiale, for stærkt til at det nok ville gå igennem censuren herinde.

Men find mig på facebook under:

Anne Bjørnemor Louise!

ville faktisk gerne deltage.. men svigerfar skal giftes så det må jeg hellere deltage i

Anmeld

31. august 2012

sus73

heaven skriver:

kan desværre ikke deltage , men har bestemt skrevet under via linket  dejligt med en god sag, så vi forhåbentlig kan få lavet det om, og få stoppet - eller få lavet STRENGE straffe for - denne sygelige adfærd!!!!

Jannie

Jeg har også skrevet under og delt link på fb.

Anmeld

1. september 2012

MortilElias2010

FrkZier skriver:

ville faktisk gerne deltage.. men svigerfar skal giftes så det må jeg hellere deltage i

DET er for dårligt! Håber det var et fantastisk bryllup. V nåede desværre ikke med i optoget til Christiansborg selvom vi kørte i god tid for at nå det. Vi stødte lige ind i 17km kø før Storebæltsbroen Men vi nåede i det mindste til Christiansborg da folk var ved at pakke ned... 1231 havde tilmeldt sig... der kom 150 stk. SUPER skuffende! Men til maj 2013 kommer der een til... udsendelsen ligger på TV2east på nettet... fra demoen.

Liberal alliance Villum. Søn af en landmand - hmmm?

Anmeld

2. september 2012

Camilla <3

MortilElias2010 skriver:

Så lidt. Ellers for dem der ikke kan deltage skriv under på: www.Skrivunder.dk/nej_til_dyresex_i_danmark  Vi har brug for al den opbaknikniv kan, del med jeres venner så vi kan få dyremishandlingen stoppet. Tænk sig turister affarter til vores land for at dyrke sex med dyr på vores dyrebordeller?! 

HVAD ?! 

Jeg skriver under !! 

Stakkels dyr..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.